دستان مهربان خیر طالقانی بر سر ایتام و محسنین

خیر طالقانی با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به هر فرزند یتیم بیش از ۵ میلیون تومان هدیه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رضا لشینی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با بیان این که طرح اکرام ایتام، طرحی است که به موجب آن فرزندان یتیم بی‌سرپرست دختر تا زمان ازدواج و پسر زیر ۱۸ سال مورد حمایت این نهاد قرار دارند گفت: خیر طالقانی که در گذشته خود یتیم بوده است با خدا عهدی بسته و با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان به هر فرزند یتیم بیش از ۵ میلیون تومان هدیه داده است .

لشینی افزود: در حال حاضر حدود ۱۹ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد طالقان می‌باشند که توسط بیش از ۷۰۰ حامی حمایت می‌شوند.

او  با اشاره به این که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت‌بانکی اختصاصی، وجوه اهدایی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند گفت: از ابتدای سال بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط حامیان طالقان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی تشکیل می‌دهدافزود: مردم نیکوکار می‌توانند برای رفع مشکلات سایر ایتام و فرزندان محسنین با حضور در واحد‌های طرح اکرام ایتام و محسنین دفاتر این نهاد در شهر‌های البرز ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.