گرامیداشت شهیدان انصاری و نورانی در سالروز شهادتشان

مراسم گرامیداشت تنها استاندار شهید کشور شهید علی انصاری و معاون عمرانی اش شهیدعلیرضا نورانی در گلزار شهدای رودسر برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار شهید و معاون عمرانی اش و همزمان یادواره ۳۰ شهید کارمند رودسر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

در این مراسم که معاون استاندار گیلان و جمعی از مردم و مسئولان رودسر حضور داشتند، حجت الاسلام عادلی، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: شهید انصاری یک الگوی همیشه زنده برای همه‌ی کسانی است که میخواهند به عنوان مسئول به مردم خدمت کنند و مدیران باید با الگو گرفتن از شهید انصاری در راستای تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات و فساد دغدغه داشته باشد.

او افزود: یک مدیر و مسئول باید درک درستی از فقر داشته باشد و ساده زیستی را در دستور کار و زندگی خویش قرار دهد و به ظرفیت داخلی اتکا کند.

مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان تصریح کرد: مردم علی رغم تمام تلاش دشمنان و توطئه‌ها، روز انتخابات با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی به تکلیف خویش عمل کردند و حال نوبت دولت جدید است که با بکارگیری بهترین نیرو‌های جهادی و ارزشی و کاری، گام بردارد.

 

انتهای پیام/م.‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.