ویدئوی سلفی خطرناک کارگر در نوک آسمانخراش!

یک کارگر در اقدامی خطرناک اقدام به تهیه ویدئوی سلفی در ارتفاع ۳۰۴ متری یک آسمانخراش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون شک یکی از اقدامات خطرناک در هنگام حضور در نقاط مرتفع گرفتن سلفی است که نوعی بازی با مرگ تلقی می‌شود. با این وجود هستند افراد خام و کم تجربه‌ای که برای شواف یا خودنمایی و یا تهیه ویدئو‌های هیجان انگیز برای صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی دست به چنین اقدامات خطرناکی می‌زنند، مانند اقدام یک کارگر آمریکایی که به تازگی ویدئویی از او در فضای مجازی منتشر شده است.

در ویدئوی منتشر شده این کارگر تعمیر و نگهداری در ارتفاع ۱۰۰۰ فوتی (۳۰۴ متری) گلدسته ساختمان کرایسلر نیویورک دیده می‌شود. در این ویدئو این کارگر در حالی که نوک گلدسته برح ایستاده با تلفن همراه خود ویدئویی سلفی تهیه می‌کند. این ویدئو تکان دهنده ابتدا در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «فقط برای برخی تعمیرات معمولی در ساختمان کرایسلر.»


بیشتر بخوانید


این کارگر در حالی دست به این اقدام خطرناک زد که ارتفاع این گلدسته ۱۸۵ فوت است. همچنین ارتفاع ساختمان کرایسلر نیز ۱۰۸۴ فوت است. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۰۷۰۰ رای مثبت دریافت کرده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران ردیت نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «حتی اگر ثانیه‌ای ۱۰۰ دلار به من پیشنهاد شود، حاضر به انجام چنین کاری نیستم.» کاربر دیگر در کامنتی نوشت: «آیا این کارگر با خود چتر به همراه دارد؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.