نجفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لزوم استفاده از متخصصین برای مناصب مدیریتی در بدنه شهرداری

منتخب شورای ششم تهران گفت: مردم، شهرداری می‌خواهند که کار کند، متخصص باشد و سیاسی رفتار نکند.

سوده نجفی منتخب شورای ششم شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شهردار آینده تهران و انتظارات شهروندان از آن اظهار کرد:  چند روز قبل پیامی را در فضای مجازی منتشر کردم مبنی بر اینکه شهروندان چه انتظاراتی از شهردار آینده تهران دارند و البته که نظرات خوبی جمع آوری شد. مجموع این نظرات را در جلسات نمایندگان منتخب مطرح خواهم کرد و عزیزان دیگر هم به همین صورت نظراتی داشتند و عده دیگری از نمایندگان هم بالطبع نظرات شهروندان را جویا شده بودند. مهم‌ترین شاخصه‌هایی که در این نظرات پررنگ بود، بحث اجرایی بودن و کارآمد بودن، داشتن روحیه مردمی، رویکرد جوانگرایی و تحول گرایی شهردار بود.

وی ادامه داد: مردم، شهرداری می‌خواهند که کار کند، اهل عمل باشد، نه شعار! متخصص باشد، سیاسی رفتار نکند و از متخصصین در بدنه شهرداری برای مناصب مدیریتی استفاده کند و پاکدست باشد. در این زمینه نیز همانطور که قبلا اشاره کردم نگاه جنسیتی نداریم و اگر خانمی شاخص‌ها و معیار‌های مورد نظر ما را داشت قطعا او را نیز در بین گزینه‌ها بررسی خواهیم کرد. در کل مباحث اصلی مد نظر مردم و معضلات تهران در اولویت‌های نخست ما قرار دارد.

منتخب شورای ششم شهر تهران تصریح کرد: مشکلات ترافیکی و آلودگی هوا، آسیب‌های اجتماعی نظیر تکدی گری، کارتن خوابی، زنان سرپرست خانوار، اعتیاد، حاشیه نشینی و نیز به حرکت درآوردن چرخ‌های شهرداری برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم از جمله مسائل مهمی است که سعی داریم جزو اولویت‌ها به آن رسیدگی کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۵ تير ۱۴۰۰
حرفهای تکراری
آخرین اخبار