امام جمعه شهرکرد:

باید آثار رونق و کیفیت تولید در جیب و سبد نیازمندی‌های مردم مشهود باشد

امام جمعه شهرکرد گفت: باید آثار تولید، رونق تولید، جهش تولید، کیفیت تولید و کمیت تولید به معنای واقعی در جیب، زندگی، معاش، سبد نیازمندی‌های مردم مشهود باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دیدار با رئیس و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت، رؤسای خانه صنعت، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، خانه معدن و جمعی از فعالان این حوزه در استان، با بیان اینکه مردم از وضعیت کنونی بازار گلایه دارند، اظهار داشت: اقدامات بخش صنعت، معدن و تجارت باید در زندگی مردم مشاهده شود.

او افزود: اکنون نارسایی‌های زیاد، توان خرید مردم بسیار پایین و قیمت‌ها متناسب با درآمد و جیب مردم نیست.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: البته گزارش‌ها خیلی خوب و زحمات هم زیاد و حاکی از تلاش است و منظور این نیست که خانواده صنعت، معدن و تجارت بیکار نشسته و دست روی دست گذاشته یا از کنار این مسائل بی‌تفاوت می‌گذرند.

او ادامه داد: به هر حال انگیزه‌ها و دغدغه‌هایی وجود دارد که می‌خواهند مشکلات کاهش یافته و رضایت‌مندی به‌معنای واقعی فراهم شود و به‌همین منظور باید گره‌ها و مشکلات اصلی کار شناسایی شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مردم در عرصه تولید و مشکلات این بخش گلایه‌مندی‌هایی دارند و باید آثار تولید، رونق تولید، جهش تولید، کیفیت تولید و کمیت تولید به معنای واقعی در جیب، زندگی، معاش، سبد نیازمندی‌های مردم مشهود باشد که متأسفانه اکنون این‌طور نیست.

او افزود: هم‌اکنون مشکلات و نارسایی‌ها و توان خرید بسیار پایین و قیمت‌ها با امکانات و قدرت مردم متناسب نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: رفع مشکلات حوزه صنعت، معدن و تجارت نیاز به عزم همگانی و مطالبه‌گری کشور و ملی دارد.

او افزود: دولت، در فرصت باقی‌مانده تلاش کند که مشکل خاصی پیش نیاید و فضای آرامی تقدیم دولت جدید شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: عزم جدی برای اصلاح از کلان را باعث ایجاد امید در دولت آینده دانست و یادآور شد:اکنون فضای حاکم در جامعه باید در راستای رفع مشکلات، تسهیل در امور، برخورد جدی با فساد، نابسامانی‌ها و کم‌کاری‌ها باشد.

او جلوگیری از کشتار دام‌های مولد در چهارمحال و بختیاری را خواستار شد و اظهار داشت: این کار یک ضایعه بزرگی برای آینده کشور خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: اکنون برای رهایی از یک مشکل خودمان را در یک معضل بزرگ دیگری می‌اندازیم به همین علت باید مجموعه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی وارد عمل شوند و اجازه چنین کاری را ندهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار