اشتباه سوشا مکانی، سوژه نروژی‌ها + فیلم

دروازه ایرانی تیم میوندالن نروژ در دیدار این تیم مقابل "اود" دچار اشتباه وحشتناکی شد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابتهای لیگ برتر نروژ، تیم فوتبال میوندالن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم "اود" رفت که با اشتباه عجیب سوشا مکانی دروازه بان ایرانی خود ۲ بر یک مغلوب این تیم شد.

سایت «نتاویسن» نروژ در گزارشی از این دیدار با اشاره به اشتباهات تاثیرگذار گلر ایرانی میوندالن نوشت: "سوشا مکانی در این دیدار مشابه اشتباهی را داشت که منجر به گل کرواسی به اسپانیا در یورو ۲۰۲۰ شد و در نهایت با یک گل به‌ خودی زمینه شکست تیم خود را فراهم کرد."

اشتباه مکانی در فضای مجازی نیز بازتاب زیادی داشته است. یکی از فوتبال دوستان نروژی در توئیتی نوشت: "گل به‌ خودی مکانی یکی از عجیب‌ترین گل‌هایی بود که تاکنون دیده‌ام" کاربر دیگری نوشت: "درست است که باید از جام ملت‌های اروپا  الهام گرفت، اما ظاهرا مکانی مسیر اشتباهی را در پیش گرفته است"

 اشتباه عجیب سوشا مکانی

 

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
الان سوتیای بیرانوند و کنار گذاشتید گیر دادید به سوشا مکانی؟؟ وقتی توی لنگ سوتی میداد گزارش نمی کردید الان یادتون افتاده؟
واقعا به خاطر اینکه با تیم محبوب تون زاویه پیدا کرده دنبال تخریبش نیستید؟؟؟
اگر پاسخ تون منفی هست پس دلیل اینکه بیرانوند رو اون همه حلوا حلوا میکردید و ما بارها گفتیم این دروازه بان نیست و الکی بزرگش نکنید فقط توی لنگ نتیجه میگیره.. چرا الان از بیرانوند دیگه حرفی نمی زنید؟؟ چی شد اون همه اغراق و بزرگ نمایی از بیرانوند؟؟ چون هنوز عزیز شماست از ضعف هاش گزارش نمی زارید؟؟
یک بام و دو هوای شما هم دیگه رو شده
هر کی در مکتب لنگ باشه بادش میکنید و بزرگش میکنید مثل ترابی که از تیم های عربی هم اداختنش بیرون ولی هنوز تعریف و تمجید بی خودی
و هر کس هم که با لنگ نباشه تخریب میشه نمونه ش همین سوشا مکانی یا مهدی قائدی که توی تیم ملی باید نیمکت نشین بازیکنای دوزاری لنگ باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
حرص نخور بجاش وی پی ان رو خاموش کن یکم نفس تازه کن کیسه :))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۳ تير ۱۴۰۰
تازه کجاشو دیدین، کاش فوتبالدوستان نروژی فیلمهای سوتیهای وحشتناکش درپرسپولیس رو میدیدن تابفهمن این سوتی که داده چیزی نیست، خدا ازش نگذره که باسوتیهاش کلی امتیاز ازپرسپولیس گرفت که همونا شد دلیل کری خونی رغیبمون،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۳ تير ۱۴۰۰
آبرومون رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۰
این همون باب اسفنجی نیست که جدیدا پاچه کیسرو میخوارونه :)))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۳ تير ۱۴۰۰
لیگ نروژ دیگه چیههههههه XD XD
آخرین اخبار