جدال برای ماندن در لیگ یک

رایکا در اندیشه کسب پیروزی خانگی برابر تیم انتهای جدولی و ماندن در لیگ یک فوتبال کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته سی و دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر فردا یکشنبه ۱۳ تیرماه از ساعت ۲۰:۳۰ به صورت همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم فوتبال رایکا میزبان تیم نود ارومیه خواهد بود.

بابلی‌ها که در بازی گذشته نتوانستند از سد تیم پر مهره مس کرمان عبور کنند حالا به مصاف تیم نود ارومیه خواهند رفت تا دومین پیروزی خود را با پیروز قربانی به دست بیاورند.

در آن سوی میدان نیز تیم نود ارومیه که در انتهای جدول قرار دارد و آخرین نفس‌های خود را در لیگ یک می‌کشد باید به بابل سفر کند و در صورت پیروزی در این دیدار به بازی‌های آینده امیدوار شود.

دیدار رفت دو تیم نود ارومیه و رایکا بابل در ارومیه حواشی و درگیری‌های زیادی داشت و منجر به محرومیت بهاری یکی از مدیران باشگاه ارومیه‌ای شد و تیم میزبان با کارشکنی‌هایش موفق به کسب نتیجه تساوی بدون گل شد.

حالا باید دید نتیجه دیدار برگشت نمایندگان آذربایجان غربی و مازندران در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل چه خواهد شد.

تیم فوتبال رایکا بابل با کسب ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۱۲ شکست ۳۷ امتیازی است و در رده چهاردهم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

در آن سوی میدان نیز تیم نود ارومیه با ۶ پیروزی ۹ تساوی و ۱۶ شکست با ۲۷ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.