خورشیدی: کسب سهمیه المپیک توسط جهانفکریان برای وزنه برداری ایران افتخار است

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان درباره آخرین وضعیت پریسا جهانفکریان برای حضور در رقابت‌های المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

اکبر خورشیدی مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان در گفت وگو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور  پریسا جهانفکریان در المپیک که با انصراف نماینده کشور ساموآ به دست آمد اظهار داشت: من اطلاع دقیقی از انصراف وزنه بردار کشور ساموآ از المپیک ندارم. شاید این ورزشکار با مسئولان کمیته ملی المپیک کشورش و یا مسئولان فدراسیون وزنه بردار ساموآ دچار اختلاف شده است و به همین دلیل تصمیم گرفته است از حضور در رقابت‌های المپیک انصراف دهد. پریسا جهانفکریان به جای او در المپیک حاضر می شود.

مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان درباره سطح آمادگی جهانفکریان برای حضور در المپیک بیان داشت: این افتخاری است که برای وزنه برداری بانوان ایران به دست آمده است. این موضوع باعث شد اسم جهانفکریان در لیست شرکت کنندگان در المپیک قرار بگیرد. جهانفکریان قطعا در المپیک آمادگی لازم را ندارد.

خورشیدی در پاسخ به این سوال که آیا جهانفکریان شانسی برای کسب مدال المپیک دارد یا خیر گفت: جهانفکریان به هیچ عنوان شانسی برای کسب مدال المپیک نخواهد داشت. مسابقات المپیک در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و نام جهانفکریان خیلی دیر اعلام شد. به همین دلیل بعید می‌دانم او شانسی برای کسب مدال در المپیک داشته باشد.


بیشتر بخوانید


مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران درباره اختلافاتی که بین جهانفکریان با مسئولان فدراسیون به وجود آمده است عنوان کرد: به هیچ عنوان اختلافی وجود ندارد. من این موضوع را تکذیب می‌کنم. موضوع بسیار جزئی بود که آن هم در ورزش طبیعی است. مسئله‌ای که وجود داشت درباره آسیب دیدگی جهانفکریان بود که خوشبختانه با تلاش‌های دکتر باقری این آسیب دیدگی برطرف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار