پیام تبریک رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به محسنی اژه‌ای

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پیامی ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای بر قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج‌علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پیامی ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای بر قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام حاج علی‌اکبری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای " دامت افاضاته"

سلام علیکم

با تقدیم احترام؛ اعتماد مقام معظم رهبری و انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست قوه قضائیه از سوی نمایندگان مکرم، ولی فقیه در استان‌ها و ائمه محترم جمعه سراسر کشور به جنابعالی که برخاسته از متن آن نهاد خطیر هستید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

سوابق ارزشمند و تجارب گرانسنگ شما در سطوح مختلف قضاوت و مدیریت در دستگاه قضائی و روحیه جهادی و مردمی شما امید همه ما را در ادامه مسیر روشنی که در سال‌های گذشته آغاز شده است؛ دوچندان می‌کند.

انشاالله با الطاف الهی و عنایات حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه و امداد ارواح مطهر شهدا و امام شهدا در راه تحقق انتظارات رهبر حکیم انقلاب اسلامی که مطالبه عموم مردم انقلابی ایران اسلامی است، توقیقات روزافزون بهره‌تان خواهد شد.

سلامتی و مزید توفیقات شما را از درگاه خداوند علیم و قدیر خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله

محمد جواد حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار