شمار قربانیان حادثه فروریختن ساختمان در فلوریدای آمریکا به ۲۲ نفر رسید

با کشف جسد ۴ قربانی دیگر از زیر آوار ساختمان ۱۲ طبقه که در فلوریدا فروریخته، شمار قربانیان این فاجعه به ۲۲ نفر افزایش یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، با کشف جسد ۴ قربانی دیگر از زیر آوار ساختمانی که هفته گذشته در فلوریدا فروریخته است، شمار قربانیان این فاجعه در این ایالت آمریکا به ۲۲ نفر افزایش یافت.

مقامات منطقه سرفساید می‌گویند ۱۲۶ نفر از مجموع ۱۵۰ نفر روز نخست حادثه، همچنان مفقود هستند.

تعداد قربانیان این حادثه در حالی افزایش یافته که دانیلا لوین کاوا، شهردار ناحیه میامی-دید اعلام کرد حکمی را امضا کرده است که به استناد مسائل مربوط به ایمنی، امکان تخریب بخشی از این ساختمان را که همچنان سرپا است، فراهم می‌کند.

امدادگران با کمک سگ‌های زنده یاب، اسکن مادون قرمز و تجهیزات سنگین، سعی در پیدا کردن هرچه سریع‌تر افراد زنده از زیر آوار دارند.

آلن کومینسکی، رئیس آتش نشانی فلوریدا پیشتر اعلام کرد که بزرگترین مسئله در حال حاضر امید است. این مسئله‌ای است که به ما انگیزه برای ادامه تلاش در این وضع دشوار را می‌دهد.

بخشی از این مجتمع آپارتمانی واقع در سرف ساید نزدیک سواحل میامی در ساعات اولیه بیست و چهارم ماه ژوئن (سوم تیر) فروریخت و این حادثه را به بار آورد. در پی این حادثه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا حالت اضطراری در این ایالت اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار