اسماعیل پور: به درخشش ناصر خدامی و مانی سالاری ایمان داشتم

سرمربی تیم ملی فیتنس ایران در خصوص مسابقات جهانی این رشته ورزشی در اسپانیا توضیحاتی را بیان کرد.

موسی اسماعیل پور، سرمربی تیم ملی فیتنس ایران در گفت‌گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حواشی صادر نشدن روادید ملی پوشان و وضعیت پیش از اعزام آنها به اسپانیا بیان کرد: تمام بچه‌های تیم ملی ۵ شبانه روز در یکی از هتل‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اقامت داشتند.

او بیان کرد: در این ۵ روز تمام برنامه ها، وزن‌ها و فیگورگیری‌ها به صورت منظم چک می‌شد تا ورزشکاران به آمادگی ۱۰۰ درصد برسند. در هتل رژیم‌های غذایی خیلی سفت و سخت توسط بچه‌ها رعایت می‌شد. خدا را شکر بعد از کلی گرفتاری بچه‌ها ۲ روز قبل عازم اسپانیا شدند. متاسفانه برخی از بچه‌ها دیر به اسپانیا رسیدند و یکی از "بیلدینگ" کار‌های وزن ۹۰ کیلوگرم ما به دلیل اینکه دانشجو بود نتوانست از کشور خارج شود.

سرمربی تیم ملی در خصوص درخشش مانی سالاری و ناصر خدامی تصریح کرد: ناصر و مانی ۲ نفر از بهترین فیتنس کار‌های ایران هستند و مطمئن بودم که به مقام می‌رسند. تمامی بچه‌ها در این مسابقه با بدن‌های حرفه‌ای روی سکو ظاهر شدند. من به عنوان سرمربی از اعضای تیم رضایت کامل داشتم.

اسماعیل پور در مورد عملکرد فدراسیون در این چند روز گفت: مسئولان فدراسیون برای بدرقه ورزشکاران در فرودگاه حاضر شدند. سَر فدراسیون بدنسازی این روز‌ها شلوغ است و احتمالا به خاطر مشغله کاری نتوانستند به هتل بیایند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار