فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد؛

کشف بیش از ۱۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان خراسان رضوی توانستند با تلاش خود در دو عملیات جداگانه، ۱۳۴ کیلوگرم مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی  خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مرزبانان خراسان رضوی در هنگ تایباد با اشرافیت اطلاعاتی و رصد موفق شدند در دو عملیات جداگانه ۱۳۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و شیشه را کشف و ضبط کنند.


بیشتر بخوانید


او افزود: از این مقدار مواد ۱۲۹ کیلوگرم از نوع تریاک بوده و ۵ کیلوگرم آن مواد مخدر شیشه بوده است که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی تحویل گردید.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی اشاره‌ای به چگونگی کشفیات نمود و ادامه داد: بخشی از مواد از یک دستگاه خودرو و بخش دیگر آن در عملیاتی در نقطه صفر مرزی کشف گردید.

سردار شجاع بیان کرد: مرزبانان خراسان رضوی با توکل بر پیشگاه الهی در زمینه مقابله با قاچاق مواد مخدر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند تا نظم و امنیت را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند و مثل گذشته سدی محکم در برابر سودجویان و قانون شکنان باشند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.