سرلشکر سلامی در پیام تبریک به حجت الاسلام اژه‌ای؛

سپاه آماده تداوم همکاری و هم افزایی با قوه قضاییه است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و اظهار کرد: سپاه آماده تداوم همکاری و هم افزایی با قوه قضائیه است.

به  گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه با حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریکی به ایشان بر تداوم همکاری‌ها و هم افزایی‌های سپاه با قوه قضاییه تاکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای

سلام علیکم.

انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که نشان از حسن اعتماد معظم له به آن فقیه مجاهد و روحانی انقلابی دارد، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک انگیزه الهی، روحیه مصمم و جهادی، تجارب گرانبها و نقش آفرینی‌های ارزنده، ممتد و اثربخش شما در مسئولیت‌های گوناگون حوزه قضا طی چند دهه اخیر، از مؤلفه‌های ارزشمند و یاری بخشی است که می‌تواند متضمن توفیق آن برادر عزیز در این جایگاه خطیر باشد.

امید است در ظل توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، سوابق مدیریتی و ظرفیت‌های ارزشمند علمی و عملی جنابعالی و سرمایه مقتدر و متعهد انسانی و تخصصی موجود در قوه قضاییه، نقطه عطفی پیش برنده برای رویکرد تحول محور جاری در گام دوم انقلاب قرار گیرد و به فضل الهی، تحقق بیش از پیش انتظارات و تدابیر حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تحول و پویایی این نهاد با بهره گیری از فن آوری‌های نوین در تعاملات مردمی و خدمات قضایی و نیز اهتمام مضاعف به راهبرد‌های اصولی نظام و ماموریتی‌های اساسی دستگاه قضا در پیش برد اهداف والای جمهوری‌اسلامی ایران در استقرار عدالت و مبارزه قاطع با فساد در جامعه را تسهیل وسرعت بخشد.

اینجانب ضمن اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تعمیق همکاری‌ها و هم افزایی‌ها در راستای مأموریت‌های آن قوه، از قادر متعال موفقیت و سربلندی روز افزونتان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و قهرمان ایران را طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۰
بخورید و بیاشامید و اما اسراف نکنید و یا در اسراف اصرار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
سلام
تورم زیاد و قیمتهای بسیار بالای مسکن و اجاره آن فشار سنگینی به همه مستاجران وارد کرده به طوری که نه تنها مردم امید خرید بلکه حتی امید به اجاره خانه کوچک را نیز ندارند مثلا خانه ای که سه سال پیش با ۳۰۰ میلیون تومان میشد خرید الان قیمت خرید آن بالای ۵ میلیارد تومان و اجاره آن بالای ششصد میلیون تومان است،
۱. مسئولین و خصوصا دولت روحانی باید پاسخگوی این شرایط باشند
۲ . با توجه به استقبال آقای رئیسی از پیشهاد برای خروج از تورم پیشنهاد میکنیم اگر به طور مثال یک خانه قدیمی ۳ طبقه (هر کجای شهر باشد ) متعلق به سه نفر باشد به جای اینکه دولت و شهرداری مجوز ساخت به بساز بفروش دهد به سه نفر دیگر که به طور مثال سرمایه ۷۰۰ ،۸۰۰ میلیونی مثل جوانان که قصد ازدواج دارند و یا مردمی که خانه ندارند و سرمایه کم دارد مجوز و امتیاز با مصالح ارزان قیمت قرار دهد و به جای سه طبقه قدیمی شش طبقه جدید ساخته می‌شود و ۶ نفر صاحب خانه می شوند(زمین از سه نفر و ساخت از سه نفر دیگر )
با این پیشنهاد مردم به صورت جهادی برای خودشان خانه می سازند و دولت و شهرداری با هزینه خیلی کم مدیریت و کار جهادی می کنند
شهر پر از خانه های نوساز می شود سرعت ساخت ساز و اشتغال بالا میرود و مشکلات مسکن مهر و حاشیه سازی نیز وجود ندارد
لطفا شما که با آقای رئیسی و مجلس ارتباط دارید این پیشنهاد را به گوش مسئولین برسانید .
آخرین اخبار