صدایی غیرمنتظره از زیر آب که غواصان را غافلگیر کرد

پس از واژگون شدن قایق یک زوج و غرق شدن وسایل آنان، تیم غواصی در اقدامی تمرینی توانستند گوشی این زوج را از روی صدای هشدار آن پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربی، یک گوشی آیفون در رودخانه اسنیک در آمریکا غرق شده بود، اما غواصان پس از کشف آن یک غافلگیری را مطرح کردند. تیم جستجو و نجات غواصان موفق به یافتن یک گوشی آیفون در رودخانه خشمگین اسنیک (مارپیچ) در ایالات متحده شدند و نکته عجیب و قابل توجه اینکه هنوز زنگ هشدار تلفن بوق می‌زد.

صاحب تلفن، تام آدامز به همراه همسرش در قایقی در رودخانه مارپیچ سرگردان بودند که ناگهان قایق واژگون شد و همین امر باعث گم شدن آیفون، کیف پول و سایر وسایل آنان در رودخانه خروشان شد.

به دلیل جاری شدن سریع آب رودخانه، آدامز قادر به گرفتن وسایل خود از آب نبود و همین امر باعث شد تا او با تیم غواصان در شهرستان بینگام ایالت آیداهو تماس بگیرد و این تیم توافق کردند به عنوان تمرین در عملیات نجات واقعی در جستجوی تلفن کمک کند.


بیشتر بخوانید


آدامز تأیید کرد که آنان از این فرصت برای تمرین نجات واقعی استفاده کردند و ۳ روز پس از غرق شدن آیفون توانستند آن را از روی صدای هشدار که در حال پخش بود، پیدا کنند. در یکی از تور‌های جستجو فقط ۲۰ دقیقه طول کشید تا یکی از غواصان با آیفون از زیر آب بیرون آمد و نکته قابل توجه این بود که هنوز زنگ هشدار تلفن بوق می‌زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار