نماینده مردم هشترود پرداخت مطالبه اهالی از وزارت راه را خواستار شد

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی پرداخت مطالبه کشاورزان و اهالی این شهرستان از وزارت راه را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر راه می‌خواهم در اولین فرصت نسبت به پرداخت پول مالکان زمین‌های قطعه پنج آزادراه هشترود - مراغه اقدام کند.

اوبا اشاره به اینکه حدود سه سال از عملیات اجرایی این قطعه از آزادراه می‌گذردافزود: تنها محل درآمد برخی از این مردم فقط کشاورزی است و اکنون که منبع درآمدشان به واسطه نبود زمین زراعی قطع شده است، چشم انتظار دریافت مطالبه‌های خود از وزارت راه هستند.

او همچنین به تذکر امروز خود خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز اشاره و اظهار کرد: در این تذکر از وزیر تعاون پرسیدم که «چرا درمانگاه تأمین اجتماعی هشترود به‌طور رسمی افتتاح نمی‌شود»؟

به گفته اودلیل افتتاح نکردن درمانگاه، اشتغال برخی از افراد به‌طور غیرقانونی در آن است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو رسیدگی مسئولان نسبت به وضعیت آب در برخی از روستا‌های شهرستان را نیز خواستار شدم.

امینی اضافه کرد: برخی روستا‌های هشترود در بخش‌های نظرکهریزی و شادیان با کمبود شدید آب شرب مواجه است و حتی برخی روستا‌ها آب مورد نیاز برای احشام خود را نیز ندارد.

او که اکنون در کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم عضویت دارد، طی دورهٔ دهم نیز از همین حوزه یعنی هشترود و چاراویماق به مجلس راه یافته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار