علی‌نژاد: در وزارت ورزش و جوانان فحش خور ما ملس شده است/ از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهم با افراد خاطی برخورد کنند

معاون وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت ورزش کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: امروز در اردوی تیم ملی والیبال نشسته حضور پیدا کردیم و پس از آن از اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین بازدید خواهیم کرد. بچه‌ها برای پارالمپیک آماده می‌شوند و امیدواریم که توفیقات خوبی را به دست بیاورند.

او در خصوص نارضایتی پارالمپیکی‌ها از بودجه تعیین شده برای آنها، گفت: در مجلس حدود ۵۰ میلیارد تومان به بودجه کمیته ملی پارالمپیک اضافه شد. فکر می‌کنم این رقم رضایت بخش است. ما پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

علی نژاد در واکنش به صحبت‌های "فروردین" (رئیس فراکسیون ورزش مجلس) که گفته بود نباید از افراد غیر حرفه‌ای در هیئت مدیره باشگاه‌ها مخصوصا استقلال استفاده شود، عنوان کرد: دیدگاه‌های افراد محترم است، اما نمی‌توان درباره این موضوعات به صورت کلی صحبت کرد. باید به صورت دقیق مشکلات را بررسی کرد.

معاون وزیر ورزش در خصوص حواشی ایجاد شده در اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: رعایت شئونات همیشه یکی از الزامات وزارت ورزش است. بلافاصله بعد از اینکه از موضوع باخبر شدیم با رئیس فدراسیون صحبت کردیم تا با خاطیان برخورد شود. طبیعی است که این برخورد باید در فدراسیون صورت بگیرد.  

علی نژاد در مورد مشکلات برخی از فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون‌های شطرنج، دوچرخه سواری و ژیمناستیک، بیان کرد: قطعا مجامع به من اجازه نمی‌دهند که نیرویی را از طرف خودم در فدراسیون‌ها جاگذاری کنم. این حق ما است که دیدگاه‌های خودمان را بیان کنیم. وزارت ورزش با توجه به کمک‌هایی که به فدراسیون‌ها انجام می‌دهد از آن‌ها انتظاراتی دارد. افرادی که بازنده بازی هستند سعی می‌کنند دیگران را مقصر نشان دهند. ما در ووشو فحش نمی‌خوردیم، اما در وزارت ورزش فحش خور ما ملس و در یک سال گذشته پوست ما کلفت شده است.  

او درباره اینکه برخی از فدراسیون‌های ورزشی مشکلات را به مجامع عمومی می‌کشانند، عنوان کرد: اطلاعات دروغی که به فدراسیون‌های بین المللی داده می‌شوند، اقداماتی ضد ملی و به تعبیری وطن فروشی است. از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهم که با این افراد برخورد کنند. این کار کمتر از جاسوسی نیست. امیدوارم افرادی که به خاطر منافع شخصی به ورزش کشور آسیب می‌زنند چشمان خود را باز کنند. وزارت ورزش در این زمینه برخورد‌های لازم را انجام خواهد داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
دستگاه های امنیتی اول باید به جرائم شما رسیدگی کنن
قهرمانی های عجیب و غریب پیروزی که از زمان روی کار آمدن شما شروع شد تا قراداد ترکمنچای که با ویلموتس بستید
حالا هم انقدر پررویی که انتظار داری با مخالفات برخورد بشه
آخرین اخبار