فروردین در صحن مجلس:

وزیر ورزش! هواداران استقلال انتظار رسیدگی به مشکلات را دارند

نماینده فیروزآباد درباره مکانیسم نادرست انتخاب مدیران دو باشگاه دولتی به ویژه استقلال تهران به وزیر ورزش تذکر داد و گفت: هواداران استقلال انتظار دارند تا به این مشکلات آن رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اعتراض‌های هواداران فوتبال مقابل مجلس اظهار کرد: بارها جلسه تشکیل دادیم، تذکر دادیم و درخواست‌های مردمی را اعلام کردیم. مکانیسم انتخاب مدیران دو باشگاهی که شما اداره می‌کنید، درست و شفاف نیست. چه پاسخی درباره این نابسامانی در سیستم مدیریتی دارید؟ به ویژه هواداران استقلال انتظار دارند تا به این مشکلات آن رسیدگی شود. خواهش می‌کنم مدیران ناکارآمد را در باشگاه استخدام نکنید و سعی کنید مدیران توانمند را شایسته سالانه در  این جایگاه‌ها بگذارید.

وی ضمن تذکر به وزرا درباره مسائل حوزه انتخابیه خود گفت: الحمدلله موضوع رتبه بندی معلمان در حال اجرایی شدن است. از همکاران کمیسیون آموزش انتظار داریم خدمتگزاران و سرایداران را جزء آن بیاورند، مدارس خالی از خدمتگزار و سرایدار شده است. اینها هم حق دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
یعنی این نماینده ها فقط با دخالت های بیجا، وارد حاشیه می شوند فقط.
آخرین اخبار