آغاز ساخت چهل و دومین مدرسه خیر ساز در رابر

طی مراسمی کلنگ احداث چهل و دومین مدرسه خیر ساز پویش کرمان دانا با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در رابر به زمین زده شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب ،مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی مدرسه خیر ساز با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۱۲۰ مدرسه به همت اتاق بازرگانی در پویش کرمان دانا گفت: خوشبختانه بعد از گذشت یکسال از زمان انعقاد این تفاهم نامه تا کنون عملیات ساخت ۴۲  مدرسه آغاز شده است.

او به نهضت مدرسه سازی در استان به همت خیران اشاره کرد و افزود: اقدامات ماندگار اتاق بازرگانی کرمان در امر مدرسه سازی برای همیشه تاریخ در ذهن مردم دیار کرمان می‌ماند.

اسکندری نسب با بیان اینکه پارسال ۶۸ مدرسه در قالب ۷۴۲ کلاس درس در استان به همت خیران کلنگ زنی شده است گفت: در سال ۹۹ تا کنون نیز به همت خیران عملیات ساخت ۱۸ مدرسه آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: این مدرسه خیر ساز در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۹۷ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت خیر، نیک اندیش اعکاف زاده احداث خواهد شد.

او افزود: زمین این مدرسه خیر ساز به همت خیر طهماسب فخرالدینی با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ متر مربع به آموزش و پرورش اهدا شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.