همزمان با سی و چهارمین آیین پویش "ره سلامت"؛

۱۴ طرح بهداشتی در استان همدان افتتاح شد

همزمان با سی و چهارمین آیین پویش "ره سلامت" ۱۴طرح بهداشتی در ارتباط تصویری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، همزمان با بهره برداری از ۶۹۶ طرح در سراسر کشور ۱۴ طرح بهداشتی در قالب خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز خدمات سلامت در استان به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: این طرح‌ها شامل ۳ طرح بهداشتی در شهرستان همدان، ۲ طرح در ملایر، ۴ طرح در کبودراهنگ، ۳ طرح در تویسرکان و ۲ طرح در نهاوند است.

دکتر رشید حیدری مقدم اضافه کرد: طرح‌های افتتاح شده شامل بلال حبشی و انقلاب شهرستان ملایر، مرکز جامع سلامت روستایی شان آباد و کهنوش تویسرکان، مرکز جامع سلامت روستایی و انبار دارویی نهاوند، مراکز جامع سلامت روستایی و محل‌های زیست در روستا‌های قباق تپه و قهورد سفلی است.

او افزود: از دیگر طرح‌های افتتاح شده مرکز خدمات جامع سلامت شهری "سعدی" در شهرک شهید مدنی، پایگاه سلامت "رضوان" و مرکز جامع سلامت شهری شهید "بهشتی" شهرستان همدان است.

این طرح‌ها در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، تویسرکان و نهاوند در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۳۷۷ مترمربع و اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومانی ساخته شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.