افزایش ۳۴ درصدی جا به جایی مسافر در استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۳۴ درصدی جا به جایی مسافر در فصل بهار در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه ارتقا سطح خدمات با بیان اینکه ۳۵۵ هزار نفر مسافر طی ۳ ماهه نخست امسال در استان اردبیل جا به جا شده است گفت: این میزان جابجایی در مقایسه با ۳ ماه اول سال قبل ۳۴ درصد افزایش یافته است.

او با بیان اینکه این میزان جا به جایی مسافر در قالب ۷۴ هزار مورد سفر انجام شده تصریح کرد: در تعداد سفر نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۴۹ درصدی هستیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۵۴ شرکت مسافری در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر ۱۵۵ هزار نفر با وسیله نقلیه اتوبوس، ۳۳ هزار نفر با مینی بوس و ۱۶۵ هزار نفر نیز از طریق ناوگان سواری جا به جا شده اند.

شیرین زاده با بیان اینکه نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌های مسافربری انجام می‌شود افزود: کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی به شرکت‌های مسافربری ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تجهیزات فنی و ایمنی در ناوگان‌های عمومی مسافری انجام می‌شود.

او از فعالیت هزار و ۱۱۰ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد و بیان کرد: ۲ هزار و ۵۲۲ راننده در بخش مسافر در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.