هک شدن اطلاعات صدها هزار دانشجوی صهیونیست توسط گروه هکر DragonForce

گروه هک مالزیایی که خود را DragonForce می نامد با حمله به پایگاه داده ای موفق به هک اطلاعات 280 هزار دانشجوی صهیونیست شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست؛ هکر‌های DragonForce اطلاعات شخصی صد‌ها هزار دانشجوی صهیونیست را به سرقت برده و شروع به انتشار اطلاعات آن‌ها از جمله نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس خانه به صورت آنلاین کرده اند. این گروه هدفشان از این حمله را افشاگری‌هایی علیه فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی عنوان کردند.


بیشتر بخوانید


حمله به پایگاه داده AcadeMe 

حمله سایبری توسط گروهی اعلام شد که خود را DragonForce در مالزی می‌نامند. این گروه در پیامی که به یک فروم در این سایت ارسال شده بود، از هکر‌ها، سازمان‌های حقوق بشری و فعالان خواست که علیه رژیم اشغالگر قدس مبارزه کنند. جزئیات اطلاعات هک شده ابتدا با استفاده از برنامه تلگرام در گروه‌های مالزی به اشتراک گذاشته شد. هکر‌ها ادعا کردند که اطلاعات تعداد زیادی از گذرنامه‌های اتباع رژیم اشغالگر را نیز به سرقت بردند و گفتند که بر علیه تعدادی از بانک‌های این رژیم مانند بانک لئومی و بانک میزراهی هم حملاتی سایبری انجام دادند.

هکر‌های مالزیایی که پشت این نقض داده‌ها هستند، ظاهراً اطلاعات موجود در وب سایت AcadeMe که یکی از بزرگترین شبکه‌های استخدام برای دانشجویان و فارغ التحصیلان متقاضی کار در این رژیم هستند را هک کردند. AcadeMe با موسسات آموزش عالی برجسته از جمله دانشگاه بن گوریون از Negev، دانشگاه تل آویو، دانشگاه بار-ایلان، Technion و دانشگاه حیفا و همچنین بسیاری از کالج‌ها کار می‌کند.

هک شدن اطلاعات صدها هزار دانشجوی صهیونیست توسط گروه هکر حامی فلسطین

مه بروکس-کمپلر، متخصص امنیت سایبری که گروه Think Cyber ​​Safe را در فیس وک اداره می‌کند، در حال بررسی میزان اطلاعات هک شده است. کمپلر دریافت که جزئیات اطلاعات حدود ۲۸۰ هزار دانشجو از سال ۲۰۱۴ تاکنون همراه با حدود ۱۰۰ هزار آدرس ایمیل به بیرون درز کرده است. وی هشدار داد که می‌توان از این جزئیات در حملات سایبری متمرکز بر روی افرادی که در AcadeMe ثبت نام کرده اند، استفاده کرد.

در دسامبر سال گذشته، یک گروه هک که خود را Black Shadow می‌نامید، با سرقت اطلاعات مشتری خواستار باج و دزدی در شرکت بیمه Shirbit شد و اعلام کرد در صورت پرداخت نکردن باج اطلاعات را در اینترنت منتشر می‌کند. این شرکت از پرداخت پول خودداری کرد و بعداً هکر‌ها گفتند که اطلاعات را در دارک وب فروخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار