پیام‌های دریافتی در هفتم تیر؛

اختلال اینترنت در کرمانشاه و مشکلات متقاضیان دستگاه‌های اجرایی برای استخدام

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۷ تیر در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ پنجم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

با سلام و احترام خدمت مسئولان محترم از آنجا که این سال‌ها نیروهای زحمتکش خدماتی با توجه به میزان کار بالا از بسیاری از طرح‌های مختلف افزایش حقوق محروم مانده‌اند و با توجه به تورم بالای سالهای اخیر میزان حقوقشان بسیار ناچیز است لذا از مسئولان استدعا دارم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.


سلام. خواهش می‌کنم لطفا پیگیری کنید چرا چند روزه اینترنت و خدمات همراه اول در استان کرمانشاه دچار مشکل شده و هیچکس پاسخگو نیست حدود ۴ روز است که گذشته، ولی نه اینترنت درست شده و نه خدمات همراه اول. لطفا خواهش می‌کنم پیگیری کنید. ممنون


سلام. متاسفانه در روستای دهکده که در شهرستان بردسیر استان کرمان واقع شده است اخیراً افرادی زمین خواری و کوه خواری کرده اند، با تصرف کوه‌ها و زمین‌هایی که تحت مالکیت منابع طبیعی است. از شما درخواست دارم از مسئولان مربوطه پیگیری‌های لازم را انجام دهید.


سلام خسته نباشید می‌شود پیگیر باشید اتوبوس‌های شب کار مشهد را بیفتند.


چرا سامانه سعدی پول سهام عدالت را پرداخت نمی‌کند لطفا پیگری کنید. عبدالباقی هوت جنوب سیستان و بلوچستان شهر مرزی پیشین


سلام خدا قوت براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور ملزم به استخدام یا تبدیل وضعیت فرزندان جانباز و ایثارگری هستند که بصورت پیمانی، قراردادی، آزمایشی، حجمی، در آن دستگاه اشتغال به کار دارند. متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی بابل از این قانون پیروی نمی‌کند. خواهش می‌کنم با توجه به شرایط سخت کارمان پیگیری کنید.


سلام وقت بخیر چند روزی از اعلام نتیجه نهایی آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد و  وقتی به سایت سازمان سنجش مراجعه کردیم و مشخصات را وارد می‌کنیم با کلمه داوطلب مورد نظر یافت نشد رو به رو می‌شویم و امروز استانداری سیستان و بلوچستان اسامی را اعلام کرده، ولی بیشتر بچه‌ها موفق نشدند وضعیت خودشون را ببینند. لطفا پیگیری کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار