کشف بسته تریاک در سطل زباله/ توقیف سمند سرقتی در عوارضی تهران - قم

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از کشف بسته تریاک از سطل زباله و توقیف خودروی سرقتی در محور تهران - قم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد تهران بزرگ گفت: واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق قرارگاه شرق روز گذشته در حال گشت زنی هدفمند در محدوده خیابان نبرد متوجه رفتار‌های مشکوک راننده یک خودرو شده و برای بررسی بیشتر وارد عملیات شدند.

وی بیان داشت: متهم با دیدن ماموران از خودرو پیاده و بلافاصله به صورت پیاده از محل فرار و در حین فرار بسته‌ای را به داخل سطل زباله پرتاب و متواری شد.

این مقام انتظامی به قصد متهم برای معدوم کردن آثار جرم اشاره کرد و گفت: با درایت ماموران متهم دستگیر و بسته پرتابی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد انتقال یافت.

سرهنگ آدینه وند در ادامه از کشف مواد مخدر در بسته‌ی معدومی پرده برداشت و بیان کرد: در بازرسی از بسته ۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به تهیه مواد مخدر از شهر‌های جنوب شرقی کشور اعتراف کرد، ادامه داد: با انتقال مواد مخدر به شهر تهران قصد فروش آن را داشته که توسط ماموران دستگیرشده است که در ادامه متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل عوامل پلیس پیشگیری شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ از کشف خودروی سمند مسروقه در عوارضی تهران – قم خبر داد و گفت: واحد گشت تیپ کنترل اجتماعات مستقر در این عوارضی از تردد یک دستگاه خودروی سرقتی مطلع شدند و با اجرای طرح مهار سارق، خودروی سمند شناسایی و دستور توقف خودرو اعلام شد.

وی افزود: در ادامه ماموران موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودروی سرقتی ر توقیف خودرو و راننده خودرو پس از دستگیری به سرقت خودرو معترف شد.

فرمانده یگان امداد پلیس تهران افزود: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به به پلیس پیشگیری تحویل شد.


بیشتر بخوانید

توقیف محموله ۴۱۰ میلیونی کالای قاچاق در " جنوب تهران"

بازداشت زوج سارق در عوارضی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار