حناچی مطرح کرد؛

حضور ویژه آتش نشانی تهران در حوادت شهر‌های دیگر

شهردار تهران گفت:آتش نشانی تهران این افتخار را دارد که در شهر‌های دیگر و مواقع بروز حادثه به کمک مردم بیاید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تقدیر از آتش نشانان عملیات اطفا حریق پالایشگاه تهران اظهار کرد: حادثه‌ای در حدود یک ماه پیش رخ داد که در محدوده و پروتکل‌های ما نبود و بحث نفت هم پروتکل‌های خاص اطفا حریق خود را دارد. اما در لحظات اولیه و بر حسب وظیفه نیرو‌های ما حضور یافتند.

وی ادامه داد: طبیعتا آموزش‌ها و تجهیزات موقعی تاثیر می‌گذارند که در محل حادثه به کار آیند. یکی از نقاط عطف این حادثه در آتش نشانی شهرداری این بود که بعد از خرید‌هایی که بعد از حادثه پلاسکو انجام دادیم اولین بار استفاده شدند و هوشمندی در ساعات اولیه بسیار تاثیر گذار بود. این تجربه در عین تلخ بودن توانست درس‌های زیادی را به ما دهد.

حناچی افزود:آتش نشانی تهران این افتخار را دارد که در شهر‌های دیگر و مواقع بروز حادثه به کمک مردم بیاید. در عملیات‌هایی مثل سیل سال ۹۸ در آق قلا، در پلدختر، خوزستان و زاگرس، یار و مددیار مردم بودند. سیل، زلزله و آتش سوزی حوادث آشنایی هستند که باید همیشه خود را آماده کنیم و با همکاری‌های ساده با اورژانس توانستیم تا الان ۴۰ هلیکوپتر تهیه کنیم که در زمان بروز زلزله نشان می‌دهد که چقدر کارآمد است. ما با همکاری‌های میان بخشی می‌توانیم خلع‌هایی که وجود دارد را پر کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار