فرمانده انتظامی شهرستان دهلران مطرح کرد؛

مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید ملی

سرهنگ مکی تعامل و همدلی دادگستری و انتظامی را موجب ثبات امنیت در شهرستان عنوان کرد و گفت: مبارزه با قاچاق حمایت از تولید ملی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان دهلران ضمن تبریک هفته قوی قضائیه، تعامل و همدلی دادگستری و انتظامی را موجب ثبات امنیت در شهرستان عنوان کرد و گفت: مبارزه با قاچاق ، حمایت از تولید ملی محسوب می‌شود.

او افزود: نیروی انتظامی و دادگستری دو سازمان مقتدر و برخاسته از بطن جامعه هستند و این نیرو‌ها یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند و آن خدمت رسانی شایسته به مردم تحت فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، تعامل نیروی انتظامی و دادگستری را در شهر‌های مرزی کشور پیام آور آسایش و آرامش مردم دانست و بیان کرد: این تعامل عرصه را برای فعالیت مجرمان تنگ و احساس امنیت را در جامعه ارتقا می‌دهد.

در ادامه این دیدار سیدرضا صلاح الدینی رئیس دادگستری شهرستان دهلران، گفت: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقای حداکثری احساس امنیت مردم با تعامل سازنده دادگستری و ناجا دست یافتنی است.

او مطرح کرد: امروزه اشراف اطلاعاتی و همکاری و هم پوشانی اطلاعاتی در سطح بالایی در بین نیرو‌های امنیتی و انتظامی وجود دارد که ثمره این تلاش‌ها برقراری نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان است.

رئیس دادگستری شهرستان دهلران با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون زحمات نیرو‌های مسلح است، بیان کرد: امروزه تلاش ناجا بر این است تا این امنیت را با تلاش و مجاهدت حفظ کند و حتی آن را ارتقا بخشد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.