طباطبایی: تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان بسکتبال ایران شرایط خوبی برای شرکت در مسابقات دارند

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره شرایط تیم ملی بسکتبال جوانان و بزرگسالان توضیحاتی را بیان کرد.

رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال بزرگسالان و جوانان گفت: تیم ملی بسکتبال جوانان حدود ۵ سال است که تشکیل شده و در این مدت اردو های خوبی برای این تیم در نظر گرفته شده؛ بازیکنان نیز با تلاش بسیار توانستند به مسابقات جام جهانی راه پیدا کنند. تیم ملی جوانان در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و بازیکنان ما در اردو‌های تمرینی به هماهنگی بسیار بالایی رسیده اند و می‌توانند در مسابقات جام جهانی که در کشور لتونی برگزار می‌شود، شگفتی ساز باشند.

طباطبایی در خصوص برگزار نشدن بازی‌های دوستانه برای تیم ملی گفت: تیم ملی جوانان با تیم بزرگسالان بازی دوستانه انجام داد. به دلیل شیوع کرونا در سراسر دنیا و آلوده نشدن بازیکنان تیم به این ویروس از برگزاری بازی‌های دوستانه خارجی منصرف شدیم؛ اما با چند تیم ملی مانند اسپانیا، برای انجام بازی دوستانه هم صحبت کردیم که در آخرین دقایق، برگزاری این بازی‌ها را به دلیل شیوع ویروس کرونا منتفی کردند.

او در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال بزرگسالان گفت: در حال حاضر تیم ملی بزرگسالان در کشور ژاپن و ۴ بازی دوستانه با تیم ملی این کشور داشته است. بعد از آن تیم ملی بزرگسالان به کشور اسپانیا سفر خواهد کرد و ۲ بازی دوستانه با تیم اسپانیا خواهد داشت. تیم ملی بزرگسالان بعد از دیدار‌های دوستانه با تیم ملی اسپانیا به ایران باز خواهد گشت و بعد از یک هفته استراحت به کشور ژاپن برای مسابقات المپیک اعزام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.