نظری در تذکر پیش از دستور:

دهن کجی تیم شهرداری به شورای شهر/ حناچی برای اجرای مصوبات شورا اقدام کند

عضو شورای شهر تهران گفت: امیدواریم قوه قضاییه بتواند با شفافیت بیشتر هر روز بر سرمایه اجتماعی خود بیفزاید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت آیت الله بهشتی و یارانش اظهار کرد: امیدواریم قوه قضاییه بتواند با شفافیت بیشتر هر روز بر سرمایه اجتماعی خود بیفزاید.

وی ادامه داد: درگذشت خبرنگاران و سربازان عزیز را به ملت ایران تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مسببان هرچه زودتر به جامعه معرفی شوند.

عضو شورای شهر تهران گفت: تذکر من امروز به شهردار تهران، معاونان و دیگر سمت‌های ستادی در مناطق است. کمیسیون فرهنگی و اجتماعی  یکم تیرماه برای بررسی لایحه ارسال نشده شهرداری در اجرای ماده ۷۲ مبنی بر ایجاد سازمان گردشگری جلسه‌ای برگزار کرد که قرار بود ۲ معاون شهردار حضور داشته باشند.

نظری افزود: با وجود اینکه جزییات جلسه و محل آن با تمام اعضا جلسه هماهنک شده بود، اما آقایان مظاهریان و جوادی یگانه به بهانه‌های غیرقابل پذیرش به جلسه نیامدند.

وی یادآور شد: به نظر من تیم شهرداری با دهن کجی خودشان به شورای شهر قصد دارند کارها را به دوره بعد موکول کنند، و برخی موارد نشان دهنده این است که شهرداری برای عدم تحقق اراده شورا تلاش نکرده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: من به آقای حناچی شهردار تهران تذکر می‌دهم که برای اجرای مصوبات نمایندگان شهر اقدامی انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار