تاکید بر لزوم سرعت بخشی در روند ثبت اظهارنامه مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای پارسال تاکنون بیش از ۳۱هزار و ۸۰۰ تن از اشخاص حقیقی و حقوقی در استان اظهارنامه مالیاتی ثبت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدعلی غفاری مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پارسال  ۱۹ هزار و۵۰۰ مودی حقیقی و حقوقی و خرداد امسال نیز ۱۲هزار و ۳۰۰ مودی حقیقی در کهگیلویه و بویراحمد اظهارنامه مالیاتی ثبت کردند.

غفاری با بیان اینکه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیر مهلت ثبت اظهار نامه عملکرد ۱۳۹۹ خود را دارند، بر لزوم شتاب بخشی روند ثبت اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در سامانه www.intamedia.irتاکید کرد. 

او ۳۱ تیر را مهلت ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و مستغلات  اعلام کرد و گفت هر گونه بخشودگی معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی منوط به ثبت اظهارنامه مالیاتی است.

مدیرکل امور مالیاتی استان تعامل با صاحبان مشاغل را مهمترین اولویت ادارات مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: شفاف سازی اطلاعات صاحبان درآمد یکی از برنامه های راهبردی این اداره کل است و نصب پایانه فروشگاهی مهمترین راهکار تحقق آن است.

غفاری نصب کارت خوان با استاندارد امور مالیاتی را یک ضرورت قانونی دانست و گفت که تمامی کارت خوان های نامعتبر که مجهز به لینک مالیاتی نباشد،حذف خواهد شد.

پارسال پنج هزار میلیارد ریال مالیات در کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.