کاهش ۳ درصدی تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های خوزستان

معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از کاهش ۳ درصدی تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های استان در ۳ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد طلا شجاعی معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان درخصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها گفت: تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های استان در ۳ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه در مدت مذکور ۴۹ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۶۵ تردد خودرو در جاده‌های استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش یافته است، اظهار داشت: جاده بندرامام - ماهشهر، اهواز - شوش و ورودی شرق اهواز بیشترین تردد را در ۳ ماه نخست امسال ثبت کرده اند.

شجاعی میزان تخلف سرعت غیرمجاز در مدت یاد شده را ۳ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۳۵ مورد و میزان تخلف فاصله غیرمجاز را ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار و ۲۰۳ مورد عنوان کرد و بیان داشت: در خرداد امسال نیز ۱۷ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۷۶۹ تردد در جاده‌های خوزستان ثبت شد که این میزان نسبت به اردیبهشت ماه ۱۶ درصد افزایش یافته است.

معاون فنی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در خرداد امسال را ۳ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۶۶۸ خودرو با افزایش ۲ درصدی نسبت به ماه قبل از آن عنوان و تصریح کرد: استان دارای ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه بوده که از این میزان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.