بانوی مقاوم خرمشهری درگذشت

فرمانده سپاه خرمشهر در نامه ای درگذشت رزمنده سکینه حورسی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ پاسدار محمد لویمی فرمانده سپاه خرمشهردر نامه ای درگذشت رزمنده سکینه حورسی را تسلیت گفت.

انا لله و انا الیه راجعون

كُلُّ نَفسٍ ذائِقَةُ المَوتِ وَإِنَّما تُوَفَّونَ أُجورَكُم يَومَ القِيامَةِ

به راستی که ایمان و ایثار بانوان مقاوم خرمشهری در ایام سخت و انسان‌ساز ۸ سال دفاع مقدس که با منشی فاطمی و زینبی در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در صحنه‌ی نبرد سخت علم‌داری نمودند، در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن جهاد بزرگ و صبر جمیل این بانوان مؤمن و والامقام نیست.

دریافت خبر درگذشت بانوی اسوه صبر و ایمان، شجاعت و مقاومت، خواهر رزمنده و بسیجی "سکینه حورسی" که حقاً در مسیر زندگی‌شان یکی از پیروان حقیقی مکتب و گفتمان حضرت زهرا(س) بودند ، سخت بنده را متالم و متاثر نمود. از این رو ضمن عرض تسلیت بابت این غم جانکاه به همسر ایشان "حاج سید رسول بحرالعلوم" که ایشان نیز از رزمندگان و یادگاران محترم ۸ سال دفاع مقدس می‌باشند، همچنین عرض تسلیت به خانواده‌های معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران و مردم شهید پرور شهرستان خرمشهر، از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحومه مغفور، علو درجات و هم‌نشینی با حضرت زهرا(س) و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار محمد لویمی
فرمانده سپاه شهرستان خرمشهر

سکینه حورسی اسوه مقاومت زنان در ۴۵ روز مقاومت خرمشهر پس از سال‌ها تلاش صادقانه در مسیر دفاع از ارزش‌ها و اعتلای دستاورد‌های انقلاب اسلامی پس از چند روز بستری به دلیل ابتلا به کرونا دارفانی را وداع گفت.
خاطرات این رزمنده و چند بانوی رزمنده دیگر، در کتابی به نام «شهر من در امان نیست» به چاپ رسیده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.