در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سینما ابزاری مهم برای نشر خوبی‌هاست

تقدیرشدگان رویداد ملی نشر خوبی ها، درباره وظایف خود برای ادامه این رسالت اجتماعی سخن گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین رویداد «نشر خوبی ها» با حضور جمعی از وعاظ، مسئولین و هنرمندان در تالار سوره حوزه هنری افتتاح شد.

در این مراسم از هنرمندان و تمام افرادی که با آثار و عملکرد خود، قدمی در راستای نشر خوبی‌ها برداشته اند تقدیر به عمل آمد.

احمد بابایی شاعر، پس از دریافت لوح و تندیس نشر خوبی‌ها به خبرنگار ما گفت: خود را در حد این تقدیر نمی دانم؛ محبت دوستان بوده است. ما هنوز هم شرمنده خیلی از افراد از جمله مادران شهدای گمنام هستیم.

وی افزود: امام سجاد (ع) تعبیری دارند که می‌فرمایند" خدایا کاری کن که من دائما فکر کنم کم کاری نکرده ام"، من هم همین را از خداوند می‌خواهم و با این تقدیر کار تمام نشده بلکه کار ما تازه شروع شده است.

محمدعلی موحد مدیر باشگاه فیلم سوره هم گفت: شرایط امروز کشور به ما می‌گوید که برای بهتر شدن زندگی خود می‌توانیم به یکدیگر خوبی کنیم و تبلیغ خوبی کردن از هر چیز دیگر مهمتر است.

وی ادامه داد: در باشگاه فیلم سوره این را وظیفه خود می‌دانیم که برای تبلیغ خوبی‌ها از راه رسانه و تولید محتوا هرکاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم.

این فعال رسانه‌ای اظهار کرد: امروزه دسترسی مردم به فضای مجازی و شبکه‌های مهم تلویزیونی بیشتر شده، بنابراین یکی از مهمترین وسیله‌ها در نشر پیام حتماً سینما و محتوای تصویری است. امسال تولید محصولات باشگاه فیلم سوره در این راستا با رشد ۱۰۰ درصدی مواجه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار