دعوت سه بانوی ورزشکار از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان

مائده منصوری، پرنیا فرنوش کیا و هلیا کیانی سه بانوی ورزشکار از خراسان رضوی هستند که به اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مینا عصفوری مربی تیم های وزنه برداری بانوان خراسان رضوی گفت: مائده منصوری در دسته وزنی ۷۶ کیلوگرم از قوچان و پرنیا فرنوش کیا و هلیا کیانی به ترتیب در اوزان ۷۱ و مثبت ۸۷ کیلوگرم از مشهد به این اردو فراخوانده شدند.

او افزود:اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان  به میزبانی کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران از امروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مربی تیم های وزنه برداری بانوان خراسان رضوی ادامه داد: سه نفر اعزامی به اردوی تیم ملی نوجوانان، سنگین وزن هستند و اردوی سبک وزن ها مدتی قبل برگزار شد.

عصفوری بیان کرد: به دلیل محدودیت های کرونایی اردو ها به صورت دوره ای و با ۱۵ نفر برگزار می شود، که در اردوی قبلی از خراسان رضوی سیده غزل و غزاله حسینی که سبک وزن هستند به اردوی تیم ملی اعزام شدند.

او تصریح کرد: غزل و غزال حسینی به اردوی بعدی تیم ملی وزنه‌برداری هم دعوت شدند و به همین خاطر شانس حضور در تیم ملی نوجوانان برای آنها وجود دارد.

اعضای  تیم ملی وزنه برداری نوجوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا که مهرماه به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد، آماده می شوند.

انتهای پیام//ع.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.