احتمالاتی درباره زمان انتشار و قیمت پرچمدار جدید سامسونگ منتشر شده است

سری جدید گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل به زودی رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برند‌های گوناگون در سراسر جهان با به کارگیری فناوری‌های نوین در عصر کنونی بهترین و به روز‌ترین تجهیزات و وسایل را ساخته و گا‌ها با قیمت‌های مناسب راهی بازار می‌کنند. هر لحظه که در سایت ها، فروشگاه‌های الکترونیکی و یا به شکل فیزیکی در بازار‌های سطح شهر‌ها قدم می‌زنید هزاران وسیله تازه توجه شما را به خود جلب می‌کند. طراحی‌های خاص، امکانات جدید و فوق العاده و موارد دیگر شما را به سمت خرید آن‌ها سوق می‌دهد. شاید خیلی از مردم به دنبال گوشی‌های بهتری برای خود هستند تا بتوانند با حافظه داخلی بیشتر، دوربین‌های بهتر و آپشن‌های بدیع دیگر کیفیت زندگی شان را بهبود ببخشند.

گوشی پیشرفته

بر اساس اطلاعات منتشر شده، خانواده آیفون ۱۳ محبوب‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۲۱ خواهند بود و این احتمال نیز وجود دارد تا اپل این سری جدید را با نام iPhone ۱۲S به بازار عرضه کند، اما در بیشتر سایت‌ها و منابع رسمی سری پرچمدار بعدی کمپانی اپل، فعلا تا انتشار اطلاعاتی مبنی بر وجود نسخه iPhone ۱۲S، این سری خانواده iPhone ۱۳ نامیده می‌شود.

طبق گزارش‌های منتشر شده سری پرچمدار جدید شرکت اپل دارای چهار دستگاه خواهد بود؛ این چهار دستگاه گوشی آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس نام خواهند داشت.  تحلیلگران TrendForce می‌گویند که اپل در ماه سپتامبر از چهار دستگاه با طراحی مشابه آیفون ۱۲، احتمالا تراشه قدرتمندتر، صفحه نمایش با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تثبیت کننده تغییر سنسور و… رونمایی خواهد کرد.

آیفون ۱۳

زمان انتشار و قیمت سری جدید آیفون

کمپانی آیفون هر ساله در ماه سپتامبر رویداد بزرگی را برگزار می‌کند و جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و محصولات متنوع و پیشرفته اش را در آن معرفی می‌کند، اما امسال، زمان برگزاری این رویداد به دلیل وجود Covid-۱۹ تغییر کرد. با توجه به اطلاعات تحلیل گران احتمالا در تاریخ ۷ یا ۱۴ سپتامبر (۱۶ یا ۲۶ شهریور) شاهد معرفی آیفون جدید خواهیم بود.

در مورد قیمت مدل‌های جدید گوشی‌های آیفون حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و مفسران و تحلیل گران هر کدام با توجه به آمار‌هایی که دارند قیمت‌های مختلفی را گزارش داده اند، اما انتظار می‌رود که گوشی آیفون ۱۳ مینی با قیمتی معادل ۶۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار بگیرد و گران قیمت‌ترین نسخه این سری یعنی گوشی iPhone ۱۳ Pro Max قیمتی معادل ۱۰۹۹ دلار داشته باشد.

گوشی آیفون

با توجه به اینکه کاربران از نسخه قبلی گجت آیفون به دلیل کوچک بودن صفحه نمایشگر استقبال خوبی به عمل نیاورده اند در سری جدید نمایشگر علاوه بر اندازه مناسب از نوع LTPO خواهد بود که میزان شارژدهی را افزایش می‌دهد. همچنین برآمدگی‌های دوربین در آن کاهش یافته و دو رنگ سفید و مشکی مات به نسخه‌های Pro و Pro Max اضافه خواهد شد. تحلیلگر معروف شرکت اپل یعنی Ming-Chi Kuo، اعلام کرده است که تنها نسخه‌های پرو و پرو مکس از نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد.

پرچمدار بعدی اپل

موبایل به روز

به هر حال، کاربران منتظر هستند تا سری جدید گجت‌های هوشمند آیفون راهی بازار شده و بتوانند با تهیه آن‌ها از امکانات بسیار زیاد و پیشرفته شان بهره ببرند و کیفیت فعالیت هایشان را بالاتر ببرند.

گجت هوشمند


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلامت
۱۹:۳۲ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام
تیتر خبر مربوط به سامسونگ زده شده ولی علی الظاهر مربوط به اپل است.
همکار شما در پایگاه خبری جهان اخبار نیوز
آخرین اخبار