تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا شهریور ماه تکمیل شود

استاندار اردبیل گفت: کل ابنیه فنی و دیواره‌های بتنی تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل تا شهریور ماه تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جریان بازدید از پروژه‌های شهرک صنعتی شماره ۲ و نشست با مسوولان مربوطه گفت: تعیین تکلیف تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل طبق برنامه زمان بندی از ضروریات است و باید کل ابنیه فنی و دیواره‌های بتنی تا شهریور ماه تکمیل شود.

او اظهار کرد: در حال حاضر زیرسازی و بتن ریزی پروژه تصفبه خانه فاضلاب ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرارداد دوم نیز به مبلغ ۱۸میلیارد تومان منعقد شده و حدود ۶۰ درصد دستگاه‌ها و مصالح مورد نیاز ثبت سفارش شده است و مسوولان شهرک‌های صنعتی باید پای کار باشند که این پروژه هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه باید تعداد اکیپ‌ها افزایش یابد افزود: این تصفیه خانه با ظرفیت ۲۵۰۰ مترمکعب کار خواهد کرد و مشکل تصفیه خانه شهرک صنعتی تا ۲۵ سال آینده حل می‌شود.

بهنام جو با بیان اینکه تصفیه خانه سبلان پارچه توسط خود سرمایه گذار احداث می‌شود افزود: مالک سبلان پارچه قول داده تا یک ماه آینده برای این مجموعه که بیشترین فاضلاب را نسبت به سایر واحد‌ها دارد خود مالک اقدام به ساخت و انتقال را انجام دهد.

او بیان کرد: علاوه بر فاضلاب جمع آوری آب‌های سطحی با بهترین شیوه و راهکار باید عملیاتی شود تا بوی بد کارکنان و کارگران در این شهرک را اذیت نکند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی آبروی استان است و وضعیت روشنایی و معابر باید به سازی و باز سازی شود افزود: تا دو سال اینده به ترتیب الویت تمام معابر و مسیر‌های اصلی باید لکه گیری و زیرسازی و آسفالت ریزی شود و این کار با همکاری و هماهنگی و پیگیری اتفاق می‌افتد.

در ادامه از مجموعه از آرتاویل کولاک تولید فرمالین عباسی بازدید شد و اینکه برای نصب دستگاه‌های خریداری شده از کشور‌های آلمان و اسپانیا این مجموعه اقدام شده است در صورت تکمیل و راه اندازی ۶۰۰ نفر شاغل می‌شوند و استاندار اردبیل قول مساعد برای حل مشکلات احتمالی برای مجموعه‌های صنعتی و تولیدی را اعلام کرد.

در این جلسه مشکل روشنایی معابر و طرح روشنایی با استفاده از تیر برق‌ها منهای بلوارها، مشکل خط دهی تلفن همراه و جانمایی برای نصب دکل، انتقال و انشعاب آب پایدار و سالم برای واحد‌های صنعتی و چندین مسله دیگر مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به حل این مسایل اقدام شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.