برگزاری کارگاه تاریخ شفاهی در چهارمحال و بختیاری

کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی، در نیمه دوم تیرماه ۱۴۰۰ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،قاسم فتاحی مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی تربیت نیروی انسانی کار آمد و متعهد، جمع آوری خاطرات پیش گامان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ترغیب و تشویق پیش کسوتان دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نگارش خاطرات خود به صورت خود نوشت و تجربه نگاری است.

او افزود: در این دوره آموزشی که به مدت دو روز در شهرکرد برگزار می‌شود دو کارگاه مستقل یکی با عنوان خود نوشت و تجربه نگاری «ویژه‌ی پیشکسوتان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» و دیگری آشنایی با تاریخ شفاهی وروش‌های مصاحبه ویژه جوانان و علاقمندان برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


فتاحی اضافه کرد: این کارگاه‌ها با حضور علیرضا کمری و محمد قاسمی پور از اساتید برجسته تاریخ شفاهی در ایران برگزار خواهد شد.

او اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند فرم شرکت کارگاه را تکمیل نمایند تا با توجه به مشخصات شرکت کنندگان در یکی از کارگاه‌های این دوره آموزشی ثبت نام آن‌ها نهایی شود.

فتاحی تصریح کرد: این کارگاه در نیمه دوم تیر ماه ۱۴۰۰ در شهرکرد برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند با مراجعه به نشانی حوزه هنری به آدرس www.artshahrekord.ir فرم ثبت نام را دانلود و یا از طریق شماره تماس ۰۹۱۶۲۹۸۶۸۱۰ در پیام رسان واتس آپ اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.