جشن زیر سایه خورشید با حضور خادمان آستان قدس رضوی در میاندواب

جشن زیر سایه خورشید با حضور تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی و قشر‌های مختلف مردم و تعدادی از مسئولان شهر چهاربرج برگزار شد.

 دهه کرامت که می‌رسد، اولین انتخاب بسیاری از شیفتگان اهل بیت (ع) سفر به مشهد مقدس و حضور در حرم امام مهربانی‌ها (ع) است، اما بسیاری از دل باختگان امام رضا (ع) هم مجال یا توان سفر ندارند و حسرت به دل می‌مانند، هرچند که این اندوه و آرزو مرهمی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، امسال هم در دهه کرامت، خادمان آستان قدس رضوی رهسپار جای جای ایران عزیز شدند و پرچم‌های متبرک حرم رضوی را با خود توشه سفر کرده اند تا عطر و بوی زیارت در این پرچم‌های سبز هر دلداده‌ای را مدهوش خود سازد و دلش را روانه مشهد کند تا از راه دور زائر آقا امام رضا(ع) باشند.

از روز گذشته کاروانی از خادمان حرم مطهر رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی الرضا (ع)، به شهر چهاربرج در شهرستان میاندوآب وارد شدند تا سنت حسنه زیارت از راه دور برای آنان که امکان تبریک گفتن ولادت مولای خود را در حرم رضوی ندارند، زنده و دلنشین‌تر شود.

به همین مناسبت جشن زیر سایه خورشید با حضور تعدادی از خادمان آستان قدس رضوی و قشر‌های مختلف مردم و تعدادی از مسئولان شهر چهاربرج برگزار شد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.