ماجرای دغدغه درون سازمانی از زبان روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز

روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز درخصوص تجمع تعدادی از کارگران این واحد تولیدی و وجود دغدغه‌ای درون سازمانی جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز جوابیه‌ای در ارتباط با تجمع تعدادی از کارگران این نیروگاه طی امروز و انتشار اخبار در فضای مجازی صادر کرد.

در متن این جوابیه آمده است.

با احترام پیرو مطالبه، دغدغه و تجمع درون سازمانی تعدادی از کارکنان نیروگاه رامین اهواز در خصوص روند اجرایی صدور احکام قرارداد سالیانه پرسنلی و عقد قرارداد با شرکت بیمه گر جدید به استحضار می‌رساند طی جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاونان و کارکنان برگزار شد، آخرین اطلاعات و نتیجه پیگیری‌ها به اطلاع کلیه همکاران و به منظور تنویر افکار عمومی ارائه می‌شود.

تاخیر در صدور احکام جدید پرسنلی

به استحضار می‌رساند وزارت نیرو همچون اکثر وزارت خانه‌های کشور طرح جدید طبقه بندی مشاغل را پس از حدود ۲۶ سال در دستور کار خود قرار داده و با توجه به اینکه اجرای این طرح نیازمند دقت و اجرای دقیق قوانین و دستورالعمل‌ها است، اجرای آن و مجوز صدور احکام جدید پرسنل از سوی وزارت نیرو و به تبع آن در شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی که نیروگاه رامین به عنوان زیرمجموعه این شرکت محسوب می‌شود با تاخیر صورت گرفته که طبق پیگیری‌های مستمر، مجوز صدور این احکام و اجرای آن در ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه ۲ تیر ماه به نیروگاه ابلاغ و بر این اساس احکام مذکور در هفته آینده از سوی معاونت منابع انسانی نیروگاه صادر و تقدیم همکاران خواهد شد.

قرارداد بیمه تکمیل درمان

به استحضار می‌رساند وزارت نیرو طبق سیاست‌های کلان خود تصمیم به تغییر شرکت بیمه گر درمان و عقد قرارداد جدید همه پرسنل این وزارتخانه بزرگ با شرکت بیمه رازی کرده است، بنابراین با توجه به رضایت کارکنان نیروگاه رامین اهواز نسبت به خدمات و عملکرد بیمه تکمیل درمان سینا (طرف قرارداد تا پایان خرداد ۱۴۰۰) این موضوع از طریق مجموعه نیروگاه رامین به صورت جدی پیگیری و مقرر شد این نیروگاه قرارداد خود با شرکت بیمه سینا را به مدت یک ماه و تا پایان تیرماه امسال تمدید کرده و پیگیری‌های خود با شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی و وزارت نیرو را تا تعیین تکلیف نهایی ادامه دهد.

سایر موارد و موضوعات مرتبط با کارکنان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مجموعه مدیریتی نیروگاه خود را متعهد به اجرا و پیگیری‌های قانونی دانست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
کارگرهای مظلوم و بی پناه، لطفا رسیدگی کنید/ در این شرایط اقتصادی حقوق و بیمه نداشتن شوخی نیست