پدیده غرب فروش رفت

امتیاز تیم دسته اولی فوتبال جوانان پدیده غرب کرمانشاه برای فروش رفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا عظیمی مالک تیم پدیده غرب کرمانشاه با اشاره به شرایط نامساعد مالی تیمش، گفت : از حدود ۱۰ سال پیش تاکنون توانسته ایم این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته اول حفظ کنیم.

او گفت : شرایط بسیار سختی را با کمترین هزینه‌ها طی این سال‌ها پشت سرگذاشتیم، تا اینکه در نهایت به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول رسیدیم و در جمع چهار تیم برتر این لیگ قرار گرفتیم.

سرمربی تیم پدیده غرب افزود: رسیدن به این مرحله کار دشواری بود که با دست خالی انجام دادیم، اما نتوانستیم حریف تیم‌هایی شویم که میلیاردی هزینه کرده بودند و از راهیابی به لیگ برتر باز ماندیم.

او افزود: کل هزینه‌ای که در رقابت‌های لیگ دسته اول امسال برای تیم صرف کردیم حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود، این درحالی است که دیگر تیم‌ها در حد میلیاردی هزینه کردند.

عظیمی ادامه داد: تا به اینجا هرساله هزینه‌های زیادی را از جیب برای تیم صرف کرده ام، بار‌ها از اسپانسر‌های مختلف در استان خواستم که پای کار بیایند و به این تیم کمک کنند، اما کسی کمکی نکرد.

او گفت: دیگر امکان صرف هزینه برای این تیم را ندارم و علیرغم میل باطنی امتیاز آن را برای فروش گذاشته و تاکید کرده ام که اولویت را به خریداران کرمانشاهی می‌دهیم.

مالک تیم پدیده غرب کرمانشاه افزود: باتوجه به علاقه‌ای که برای تیمداری و حفظ تیم دارم، در نظر داشتیم که تیم را بصورت یکساله اجاره دهیم، اما کسی راغب به اجاره آن نبود، بنابراین برای فروش امتیاز اقدام کردیم.

او گفت: در این مدت تعدادی خریدار از خارج از استان تماس داشته اند و در داخل استان هم خریدارانی بوده اند، اما متاسفانه قیمت‌هایی که می‌گویند بسیار پایین است و بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان نیست، درحالی که ارزش این تیم بیش از ۶۰۰ میلیون تومان است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کرمانشاهی
۱۶:۱۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
تاسف آور است که تیم های ورزشی استان که سرمایه ورزش استان مجسوب می شود بجای حمایت اینچنین به خارج از استان حراچ می شوند
آخرین اخبار