اتوبوس حامل خبرنگاران واژگون شد/ ۲ فوتی و ۲۱ مجروح

اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای بازدید از دریاچه ارومیه از تهران اعزام شده بودند امروز واژگون شد و متأسفانه ۲ فوتی و ۲۱ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست که برای بازدید از دریاچه ارومیه اعزام شده بودند، دچار سانحه شده و تعدادی از خبرنگاران در این حادثه مصدوم شده‌اند.

مهدی ولی پور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه،اظهار کرد: ساعت ١٨:٠٠ امروز یک دستگاه اتوبوس در محور ارومیه واژگون شد و مسافران این اتوبوس شامل تیم خبرنگارانی بودند که به دریاچه ارومیه اعزام شده بودند.

وی افزود: ۳ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.تیم امداد هوایی آذربایجان شرقی در حالت آماده باش هستند و در حال حاضر این حادثه ٢١ نفر مصدوم و دو نفر فوتی داشته است.

اتوبوس حامل خبرنگاران واژگون شد/ سه فوتی و چند مجروح برآورد اولیه حادثه

یک منبع آگاه همچنین یادآور شد: مهشاد کریمی، ریحانه یاسمنی از فوت شدگان این حادثه تا این لحظه هستند، امیدواریم حال سایر خبرنگاران رو به بهبودی رود.

اتوبوس حامل خبرنگاران واژگون شد/ سه فوتی و چند مجروح برآورد اولیه حادثه

همچنین محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات  نیز در گفت وگو با خبرنگار ما یادآور شد: حال ۶ نفر از این مصدومان نیز وخیم است.

اتوبوس حامل خبرنگاران واژگون شد/ سه فوتی و چند مجروح برآورد اولیه حادثه

توضیحات سازمان حفاظت محیط زیست درباره حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده؛

با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه از صبح امروز تور رسانه‌ای برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این ستاد آغاز شد.

گروه اعزامی از تهران پس از رسیدن به ارومیه با اتوبوس تهیه شده توسط اداره‌کل محیط زیست استان آذربایجان غربی برای بازدید از تونل زاب در شهرستان پیرانشهر اعزام شدند.

ظهر امروز خبرنگاران از طریق لوکوموتیو وارد تونل شدند و پس از بازدید از تونل زاب حوالی ساعت ۶ بعدازظهر برای استراحت و صرف ناهار به محل سد کانی‌سیب مراجعت می‌کنند که متاسفانه اتوبوس حامل خبرنگاران و تیم اعزامی بر اثر نقص فنی واژگون می‌شود.

بعد از این حادثه تلخ بلافاصله نیرو‌های امدادی هلال احمر و اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شوند و مصدومان را به بیمارستان امام‌خمینی شهرستان نقده اعزام می‌کنند.

در این حادثه ۱۷ نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که ۴ نفر از این مصدومان جهت ادامه مداوا به ارومیه اعزام شدند و ۱۳ نفر دیگر به صورت سرپایی در حال مداوا هستند.

عیادت رییس سازمان محیط زیست از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست با حضور در بیمارستان امام خمینی ارومیه از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در حوالی شهرستان نقده عیادت کرد.

اتوبوس حامل خبرنگاران واژگون شد/ ۲ فوتی و ۲۱ مجروح

رییس سازمان حفاظت محیط زیست که برای پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران به منطقه سفر کرده با حضور در بیمارستان امام خمینی ارومیه ضمن عیادت از مصدومان این حادثه تلخ در حال پیگیری علل حادثه و رسیدگی به وضعیت سایر خبرنگاران است.

دستور رئیس دفتر رئیس جمهور برای پیگیری وضعیت خبرنگاران مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر چهارشنبه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده، در تماس با استاندار آذربایجان غربی ضمن پیگیری وضعیت این حادثه دلخراش، بر استفاده از تمامی امکانات و انجام اقدامات لازم برای رسیدگی به مصدومان تاکید کرد.

واعظی در این تماس تلفنی ضمن اطلاع از روند امداد رسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان و انجام اقدامات لازم برای درمان سریع مصدومان، تاکید کرد: از همه امکانات و ظرفیت کامل نیرو‌های امدادی برای رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان این حادثه استفاده شود.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این گفت و گوی تلفنی با تاکید بر اینکه با حضور در محل حادثه شخصا بر روند امدادرسانی نظارت دارد، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای انتقال سریع مصدومان حادثه به مراکز درمانی و انجام اقدامات درمانی لازم ارائه و اعلام کرد که با استفاده از بالگرد‌های هلال احمر، مصدومان در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفته اند.

گفتنی است؛ براثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران کشوری که برای بازدید از تونل کانی سیب به آذربایجان غربی سفر کرده بودند در نزدیکی شهرستان نقده، متاسفانه ۲ خبرنگار ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و تعدادی نیز دچار مصدومیت شدند.

پیام تسلیت استاندار تهران در پی درگذشت دو خبرنگار

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پی درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، پیام تسلیتی صادر کرد.
 متن پیام بدین شرح است:
«انالله و اناالیه راجعون
ضایعه تلخ و تأسف بار درگذشت خبرنگاران ایرنا و ایسنا خانم‌ها ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در سانحه اتوبوس در آذربایجان غربی موجب تاثر و تالم عمیق شد
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار این عزیزان ،جامعه رسانه ای کشور و استان تهران به ویژه خبرگزاری های ایرنا و ایسنا از خداوند منان آمرزش و رحمت الهی برای درگذشتگان و سلامتی برای مصدومان این حادثه تلخ خواستارم .»

انوشیروان محسنی بندپی
استاندار تهران

دستور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه دریافتی دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند، ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری‌ها و به ویژه خانواده‌های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این سانحه، دستور ویژه‌ای را برای بررسی علل سانحه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون‌های ماده‌های ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ایمنی راه‌ها مورد بررسی و دستورات لازم برای جلوگیری از وقوع سوانح مشابه، ابلاغ شود و در صورت هرگونه کاستی احتمالی با مقصران حادثه برخورد لازم صورت گیرد.

یادآوری می‌شود در حال حاضر تیم کارشناسی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل حادثه حاضر شده و مشغول بررسی کارشناسی ابعاد وقوع حادثه هستند.

بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در مسیر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، دو بانوی خبرنگار به نام‌های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

وزارت راه وشهرسازی درگذشت جان سوز این خبرنگاران را به مدیران عامل هر دو خبرگزاری و همکاران رسانه‌ای تسلیت می‌گوید و برای همه مصدومان آرزوی شفای عاجل دارد.

پیام تسلیت رئیس پلیس تهران در پی درگذشت دو خبرنگار

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تاثر ‌درگذشت دو تن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران اعزامی به استان آذربایجان غربی ( مرحومه مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا و مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا )را به اصحاب رسانه و بازماندگان داغدار آنان تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این دو عزیز فقید رحمت و غفران واسعه الهی و برای مصدومان این حادثه، عافیت و سلامت خواستارم.
سردار حسين رحیمی رئیس پلیس پایتخت

جزئیات سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران/ اتوبوس معاینه فنی داشته است

صالحیان مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه دارای معاینه فنی بوده و به هیچ عنوان فرسوده نبوده است گفت: این اتوبوس از تاریخ ۱۴۰۰.۲.۱۹ اردیبهشت تا ۱۴۰۰.۵.۱۹ دارای برگه معاینه فنی بوده است بنابراین از نظر فنی هیچ مشکلی نداشته است.

او ادامه داد: این اتوبوس آخرین بار در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال در سیستم حمل و نقل جاده‌ای طی طریق کرده‌ است.

مدیرکل ایمنی سازمان راهداری تاکید کرد: این اتوبوس از تاریخ ١۴٠٠.٢.٢ در سامانه سیستم حمل و نقل جاده‌ای فعال نبوده به این معنا که این خودرو فاقد صورت وضعیت بوده است.

صالحیان افزود: راننده ۴٠ ساله آشنا به مسیر بوده و تحت پوشش هیچ کدام از شرکت‌های حمل ونقلی نبوده و به صورت فردی فعالیت می‌کرده است.

او بیان کرد: این اتوبوس دارای کارت هوشمند فعال بوده و پیش از این در شرکت حمل ونقلی اطمینان نقده فعالیت می‌کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تصادف به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه رخ داده است افزود: متاسفانه اتوبوس با سرعت غیرمجاز در سرازیری در حال حرکت بوده و راننده نتوانسته آن را کنترل کند.

صالحیان در پاسخ به این سوال که چرا اتوبوس صورت وضعیت ندارد و چرا جلوی تردد آن گرفته نشده گفت: این اتوبوس تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل نبوده و اگر اتوبوسی که تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل باشد تردد آن با مسافر تابع شرایط استاندارد باید باشد، اما این اتوبوس صورت وضعیت نداشته و پلیس باید در جاده‌ها این اتوبوس‌ها را شناسایی و جلوی تردد آن‌ها را بگیرد.

او یادآور شد: پلیس باید این اتوبوس را که صورت وضعیت ندارد را توقیف و به پارکینگ منتقل می‌کرد و مسافران با اتوبوس دیگری به مسیر خود ادامه می‌دادند.

صالحیان با بیان اینکه اتوبوس دارای بیمه شخص ثالث بوده است افزود: راننده در این حادثه فوت نشده و ما بعد از اطمینان از وضعیت جسمانی به طور قاطع با وی برخورد خواهیم داشت.

او تاکید کرد: به طور قطع راننده مقصر ۱۰۰ درصدی در این حادثه بوده وبه دلیل عدم کنترل وسلیه نقلیه منجر به وقوع این حادثه شده است.

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضاییه در پی درگذشت دو خبرنگار

سخنگوی قوه قضاییه نیز با صدور پیامی فوت دوتن از خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در محور ارومیه_نقده را تسلیت گفت،اسماعیلی در تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به بررسی ابعاد مختلف این حادثه پرداخت.

قالیباف درگذشت خبرنگاران در حادثه واژگونی اتوبوس را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی پس از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و فوت در شهرستان نقده نوشت: «حادثه تلخ واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار جوان خانم ریحانه یاسینی و خانم مهشاد کریمی، قلب‌ها را سرشار از غم و اندوه کرد. این حادثه دلخراش را به جامعۀ خبری کشور، همکاران آن عزیزان در خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا و خانواده‌های محترم آن‌ها تسلیت می‌گویم.»

دستور وزیر کشور برای بسیج امکانات جهت رسیدگی به خبرنگاران مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور، ضمن اعلام این خبر، در توئیت خود نوشت: «حادثه از دست دادن دو همکار رسانه ای، ماندگاران مرحوم ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی در ارومیه دردی جانکاه و تاسف بار است، بنا به دستور وزیر کشور تمامی امکانات استانداری آذربایجان غربی برای پیگیری موضوع و بهبود حال مصدومان در خدمت جامعه رسانه‌ای است.»

گفتنی است؛ امروز وزیر کشور در تماس تلفنی با محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی بر رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران تاکید داشته است.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت دو خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس/ دستگاه‌های مسئول به سرعت علت را گزارش کنند

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در پی حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران و درگذشت دو خبرنگار پیام تسلیت صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور در استان آذربایجان غربی و جان باختن ۲ بانوی خبرنگار و مجروح شدن تعدادی از آنان، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

اینجانب ضمن تکریم خدمات ارزشمند این خبرنگاران پرتلاش رسانه‌های کشور که دغدغه‌ای جز خدمت به میهن اسلامی را نداشتند، با خانواده‌های داغدیده و اصحاب رسانه کشور ابراز همدردی می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای جانباختگان حادثه علو درجات و برای مجروحان آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

لازم است دستگاه‌های مسئول ضمن دلجویی از خانواده‌های این عزیزان سفر کرده، سریعا علل وقوع حادثه را بررسی و نسبت به ارایه گزارش آن اقدام کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

تشییع پیکر خبرنگاران فقید ایسنا و ایرنا فردا انجام می‌شود

مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته‌اند، جمعه (۴ تیر) ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

این مراسم ساعت ۹ صبح فردا در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا تهران برگزار خواهد شد.

راننده اتوبوس حامل خبرنگاران بازداشت شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در عیادت از مصدومان اتوبوس واژگون شده در نقده در بیمارستان امام خمینی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازداشت راننده اتوبوس حامل خبرنگاران خبر داد و افزود: راننده اتوبوس واژگون شده حامل خبرنگاران، جهت بررسی‌های بیشتر بازداشت شده و تحقیقات همه جانبه برای مشخص شدن علت حادثه در حال انجام است.

روز گذشته اتوبوس حامل خبرنگاران رسانه‌های کشور که برای تهیه گزارش از احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند، در نزدیکی شهرستان نقده واژگون شد و دو نفر از خبرنگاران جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر از خبرنگاران مصدوم شدند.

پیام تسلیت استاندار آذربایجان غربی در پی درگذشت دو خبرنگار ایرنا و ایسنا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی روز پنجشنبه با صدور پیامی، جان باختن ۲ تن از خبرنگاران ایرنا و ایسنا را در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام آورده است: جان باختن ۲ تن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تاثر و تاسف شدید اینجانب شد.

در ادامه پیام شهریاری آمده است: دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاورد‌های نظام همراه دولت بوده و هستند؛ متاسفانه بر اثر حادثه‌ای دلخراش دچار مصدومیت شده و ۲ تن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده‌های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، تاکید کرده است: با توجه به پیگیری‌های رییس جمهوری و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان مصدومان، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت؛ برای مصدومان شفای عاجل و برای ۲ عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

۱۴ خبرنگار مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس به تهران بازگشتند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاران حادثه دیده در واژگونی اتوبوس در مسیر نقده، پس از بهبودی به همراه پیکر ۲ تن از خبرنگاران فوت شده ظهر امروز پنجشنبه با هواپیما به تهران بازگشتند.

۱۴ تن از خبرنگاران که در حادثه دیروز مصدوم شده، ولی بهبود یافته اند، با استفاده از هوایپما به تهران اعزام شدند و همچنین در این پرواز، پیکر ریحانه یاسینی خبرنگار ایرنا و مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا نیز از طریق همین هواپیما به تهران منتقل شدند تا فردا جمعه، در بهشت زهرا تشییع شده و به خاک سپرده شوند.

چهار تن از خبرنگاران نیز که روند درمانی آنان در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در جریان است، پس از بهبود طی روز‌های آتی به تهران باز می‌گردند.

عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه ، واژگونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
هر ساله بخاطر احیای دریاچه تور گردشی میزاریدو این اتفاق های سخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
همش حادثه و تصادف و بی احتیاطی جان انسانها بی ارزش شده
Iran (Islamic Republic of)
چریک گمنام
۰۳:۳۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ای وای من .ای دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ای وای خدا رحمتشون کنه وبه خانواده هاشون صبربده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خدا به دادشان برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مجری اخبار ۲۰:۳۰ اعلام کرد ۳ نفر فوتی داشته و ۲۰ مصدوم
اسم نفر سوم چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خیلی متاثر شدم . عرض تسلیت به جامعه ی خبرنگاران
و صبر و شکیبایی برای خانواده های گرامی شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۰
با سلام چرا بیشتر اتوبوسهای کاروانی و شاخص دچار حادثه میشوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خیلی خبر دردناک و ناباورانه هستش، من به خانواده محترمشان و همچنین خبرنگاران عزیز تسلیت عرض می کنم،
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۳:۴۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدا به خانوادشون صبر بده. انشاالله که مصدومان حادثه هم بهبود پیدا کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ما در آذربایجان غربی به تصادف(و واژگونی خودرو) منجر به فوت عادت کردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدا به خانواده هاشون صبر بده و روحشون شاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
نتیجه ماشین های ارواق و از رده خارج همینه
خبرنگار حالا ببین مردم عادی چی می کشن
Canada
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدا صبر به خانواده شون اعطا فرمایید و
اینشالله بقیه شفای عاجز فرما
علت اش مهم است
سرعت یا ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
آخ آخ خبرش خیلی بد بود خدا بیامرزه چقدر جوان بودن ای بابا حالم گرفته شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
کنکور سراسری رو به تعویق بندازید ، کنکور ارشد قرار بود در خرداد ماه برگزار بشه ، کنکور ارشد را به تعویق انداختند مسئولان ، اما در همون زمان (خرداد ماه ) ما امتحانات نهایی میدادیم به صورت حضوری ، اگه این اسمش عدالت نیست پس چیه ؟ 40 ساله که کنکور ارشد که داوطلبینش هم بزرگ هستند قبل از کنکور سراسری بوده اما امسال با وجود اوضاع کرونایی مسئولان اومدند و اول کنکور سراسری رو میخوان بگیرن با وجود این که ما داوطلبین سراسری خیلی کوچک تر از داوطلبان ارشدیم ، اگه این اسمش عدالت نیست پس چیه ؟ yjc لطفا پیگیری کنید این رو از مسئولین که چرا همانند 40 سال گذشته کنکور سراسری رو بعد از کنکور ارشد نمی گیرن ؟؟؟؟؟ جوابش البته واضحه چون که کنکور ارشد مافیایی نداره اما کنکور سراسری پر از مافیاست که مانع بشن و گرنه چ دلیلی داره ارشد با داوطلبین بزرگسال بره بعد سراسری با داوطلبن کم سن و سال . اگر هم مسئولین میخوان بگن که اگر بندازیم برای بعد معلوم نیست کرونا وضعیتش چی بشه باید بگم که پس چه جوری ارشد رو انداختین در مرداد ؟ ماهم مثل اون ها ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
ای وای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خیلی دلم گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۰۲ تير ۱۴۰۰
چقدر تاسف بار چرا ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۲ تير ۱۴۰۰
خدا به خیر کنه اخر وعاقبت همه را


مگه دریاچه ارومیه چه خبره که یک اتوبوس حامل خبرنگار باید برن