مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد:

پرداخت از محل منابع سازمان هدفمندسازی به سازمان جنگل‌ها و صندوق بیمه کشاورزان

حاجتی از پرداخت منابع نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به سازمان جنگل‌ها و صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور و همچنین شرکت سهامی آب منطقه ای اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها با اذعان به اهمیت ویژه منابع تکرار نشدنی محیط زیست و ارزش زندگی بخش این منابع که به عنوان یک سرمایه ملی و میراث ماندگار به ما رسیده و ما نیز باید درحفظ و نگهداری این منابع برای آیندگان کوشا باشیم از پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور بابت صیانت از جنگل‌های ساحلی مانگرو خبر داد.

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین گفت: با حمایت از کشاورزان، روستاییان و عشایر غیور و برای جلوگیری از مهاجرت این عزیزان به خاطر شرایط و کمبود امکانات در روستا‌ها و رسیدگی هرچه بیشتر مبلغ ۹۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از محل منابع مالی سازمان اختصاص داده شد.

وی در ادامه از پرداخت ۷۰ میلیارد تومان به شرکت سهامی آب منطقه ای اردبیل بابت احداث ساختمان سد عمارت خبر داد و گفت: انشاالله با تکمیل و بهره برداری از این پروژه شاهد صیانت از منابع آبی و رسیدن آب آشامیدنی سالم به هموطنان عزیز باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار