بررسی صورت‌های مالی سال ۹۹؛

رشد ۳۱۲ درصدی سود خالص شرکت فولاد آلیاژی نسبت به سال مالی قبل

سود خالص شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد در سال مالی ۹۹ به رقم ۴۲ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۳۱۲ درصدی سود نسبت به سال مالی قبل دارد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، با نماد فولای در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۰ منتشر شد.


 بیشتر بخوانید


طبق بررسی‌های انجام شده از صورت‌های مالی شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، درآمد عملیاتی این شرکت از ۱۶۸ میلیارد تومان در سال مالی ۹۸، به ۴۳۹ میلیارد تومان در سال مالی ۹۹ رسیده که نشان از رشد ۱۶۲ درصدی درآمد‌های عملیاتی شرکت دارد.

رشد درآمد‌های عملیاتی در صورتی محقق شده است که سود خالص شرکت در سال مالی ۹۹ به رقم ۴۲ میلیارد تومان رسید که نشان از رشد ۳۱۲ درصدی سود نسبت به سال مالی قبل دارد، این بدین معنی است که شرکت صنایع فولاد آلیاژی یزد، در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۳۱۷.۲ تومان سود برای سهامداران به ارمغان آورده است.

همچنین لازم به ذکر است که سود هر سهم در سال مالی ۹۸، ۷۷ تومان به ازای هر سهم بوده است.


بررسی جزئیات درآمد‌های عملیاتی و بهای تمام شده شرکت فولای نشان می دهد، فروش محصولات و خدمات شرکت صرفا داخلی بوده که از طریق، فروش حاصل از ارائه خدمات در سال مالی ۹۹، ۹۱۶ میلیون، فروش محصولات تمام کاری شده ۱۶ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و فروش محصولات تابگیری شده و تست ابعاد ۲۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون درآمد عاید شرکت شده است.

همچنین بررسی روند فروش شرکت و برآورد مبلغ فروش برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ نشان از رسیدن میزان فروش به ۵۰۰ میلیارد تومان را دارد. در صورت تحقق این پیش بینی شرکت در پایان سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۴ درصد رشد در مبلغ فروش را خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار