نتایج کمانداران کامپوند کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی مشخص شد

کمانداران کامپوند کشورمان امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی پاریس، صبح امروز در ماده کامپوند آغاز شد.

سید حسام کوثر با امتیاز ۷۰۶ در رده شانزدهم مرحله مقدماتی قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از مجارستان دیدار کند. محمد صالح پالیزبان با امتیاز ۶۹۹ در رده سی و سوم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده روسیه برود. احمد اکبری با امتیاز ۶۹۰ در رده پنجاهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از روسیه دیدار کند.

در رده بانوان، گیسا بایبوردی با امتیاز ۶۹۰ در رده بیستم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از هلند دیدار کند. راحله فارسی با امتیاز ۶۸۳ در رده سی و یکم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از فرانسه دیدار کند. ویدا حلیمیان با امتیاز ۶۷۶ در رده سی و نهم قرار گرفت و باید در دور نخست مسابقات حذفی با کمانداری از کانادا دیدار کند.

در بخش تیمی و در مرحله مقدماتی، تیم مردان ایران با امتیاز ۲۰۹۵ در رده دهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی با تیم کلمبیا بازی کند. تیم بانوان با امتیاز ۲۰۴۹ در رده نهم ایستاد و باید در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم استونی برود.

در بخش میکس، تیم ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و سیدحسام کوثر با امتیاز ۱۳۹۶ در رده یازدهم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست باید در دور دوم به مصاف تیم استونی برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار