جمع آوری ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز در آذربایجان غربی

معاون شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: در اجرای دومین مرحله مانور سراسری رصد مراکز مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در استان کشف و ضبط شد.

نجات اله علی‌نژاد معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: دومین مرحله مانور سراسری رصد مراکز مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز با هدف رصد و بررسی مراکز و اشتراک‌های برق مشکوک به استخراج غیرمجاز رمزارز و مبارزه با فعالیت غیرقانونی آن‌ها همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار شد.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، اکیپ‌های اجرایی این شرکت به ۱۰۰ نقطه شناسایی شده در سراسر استان مراجعه کردند و از این نقاط، دستگاه‌های رمزارز غیرمجاز جمع آوری شد.

علی نژاد افزود: از ۱۱۴ نقطه شناسایی شده، ۱۰۰ نقطه مورد بازرسی قرار گرفت که از ۱۸ مکان از این نقاط دستگاه‌های غیرمجاز رمز ارز جمع آوری شد.

معاون شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: همزمان با اجرای این مانور ۷۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمزارز از ۱۳ شهرستان آذربایجان غربی جمع آوری شد، که شهرستان‌های ارومیه، بوکان و سردشت بیشترین تعداد دستگاه کشف شده را در سطح استان داشته‌اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.