آزادی ۱۴۴ زندانی به میمنت میلاد امام رضا

در سالروز ولادت با سعادت ثامن الحجج ۱۴۴ نفر از زندانیان به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار‎ ‎گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در مراسم آزادی زندانیان زندان ارومیه گفت : زندان محل درس آموزی و پند آموزی و اصلاح و بازپروری است محل بیداری از خواب غفلت است.

عتباتی ادامه داد: باید قدرشناس خیرین که موجبات آزادی زندانیان را فراهم آورده اند بدانید و پاسخ خوبی آن‌ها را بدهید پاسخ شما این است که دیگر هیچ وقت به زندان باز نگردید و من دعا می‌کنم الهی بروید و به زندان برنگردید.

عتباتی ادامه داد: درست زندگی کردن و با شرافت زندگی کردن و با اخلاق حسنه و نیکو زندگی کردن عین مردانگی و شرافت است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: امروز میلاد ضامن آهو هست امام رضا علیه السلام را برای خود ضامن بگیرید و در کنار خانواده خود با سلامت و شرافت زندگی کنید و از جرم و بزه دوری کنید تا به زندان باز نگردید.

رئیس شورای قضایی استان افزود: هنر آن است که هر کس در زندگی شخصی خود در صراط مستقیم و راه درست حرکت کند دکتر عتباتی در پایان از آزادی ۱۴۴ نفر از مددجویان در این روز خجسته و مبارک خبر داد و گفت برای آزادی این تعداد مددجو تلاش زیادی توسط قضات کارکنان زندان و تمامی مسئولین شده است امیدوارم قدر این زحمات را بدانید و آزادی خود را ارزش بگذارید و هیچ گاه به زندان برنگردید.

شایان ذکر است در این مراسم تعداد ۱۴۴ نفر از زندانیان حکم آزادی خود را از دست دکتر عتباتی گرفتند وبه آغو‌ش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.