هم اندیشی مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر در زاهدان

نشست هم اندیشی سازمان‌های مردم نهاد با شعار یاریگران زندگی، مشارکت اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد در محل پارک علم و فن آوری زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  در این نشست استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش سازنده سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و اعتیاد گفت: آنچه که مسئولان و اعضاء سازمان‌های مردم نهاد باید در کنار فعالیت اجتماعی خود به آن توجه کنند، موضوع مهم فرهنگ سازی است که می‌تواند در همراهی و مشارکت هر چه بیشتر مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار باشد.

زندی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به فعالیت بیش از ۹۳ سازمان مردم نهاد فعال در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: ۸۰ درصد موارد درمان معتادان استان را سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی انجام می‌دهند.

او افزود: بیش از چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در امر مبارزه با مواد مخدر در کشور، نشان دهنده اهمیت موضوع در حفظ و صیانت از امنیت اجتماعی مردم است.

در این مراسم تعدادی از مسئولان سازمان‌های مردم نهاد به ارائه نقطه نظرات و برنامه‌های خود در حوزه پیشگیری، درمان، اشتغالزایی و آموزش معتادان پرداختند.

در پایان این مراسم از تعدادی فعالان تشکل‌های مردمی قدردانی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار