نخستین نشست خبری مهدی چمران پس از پیروزی در انتخابات شورای شهر برگزار شد

امروز (سه شنبه یک تیرماه)نخستین نشست خبری مهدی چمران پس از اعلام نتایج انتخابات شورای شهرتهران در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،نخستین نشست خبری مهدی چمران پس از اعلام نتایج انتخابات شورای شهرتهران و انتخاب وی توسط مردم در باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

در ابتدای نشست به مناسبت سالگرد شهادت دکتر چمران خاطره ای از این شهید توسط مهدی چمران بازگو شد.

در ادامه عضو شورای شهر تهران درباره تراکم فروشی در شهر تهران گفت:زمانی اخذ مجوز ساخت و ساز برای 4 طبقه صادر می شد اما 6 طبقه ساخته می شد که این تخلف است و باید متخلف را به مراجع قانونی معرفی کنند.

همچنین چمران از نوسازی بافت فرسوده حمایت کرد و افزود: در تهران بافت فرسوده فراوان است و برای شهر و در زمان زلزله بسیار خطرناک است که باید مردم را برای نوسازی بافت فرسوده تشویق کنیم.

گفتنی است که در روزهای اخیر برای تصدی کرسی شهرداری اسامی افرادی به گوش می رسد که مهدی چمران در این باره گفت: به تمام افرادی که اسم آن ها برای این تصدی برده شده احترام قائل هستم اما باید این موضوع در شورای شهر بررسی شود تا یک شهردار مناسب برای تهران انتخاب شود.

لازم به ذکر است که در زمان نامگذاری معابر و خیابان ها حاشیه هایی ایجاد می شود که عضو شورای شهر در رابطه با این مساله نیز اظهاراتی داشت: اولین کار ما در شورا در دوره های گذشته نیز نامگذاری معابر بود که قاعدتا اگر خانواده شهیدی به این اقدام راضی باشد قطعا به آن استمرار می بخشیم.

در پایان مهدی چمران از دولت ها برای حمایت نکردن از حمل و نقل عمومی گلایه کردو گفت: دولت ها به طور کل سهمیه نه یارانه حمل و نقل عمومی را پرداخت نمی کنند.باید یک سوم نرخ بلیط مترو یا اتوبوس را مردم و یک سوم دولت و یک سوم دیگر را شهرداری پرداخت کند که دولت همان یک سوم خود را نیز پرداخت نمی کند. باید از کمک های دولتی برای توسعه حملو نقل عمومی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار