جایگاه و نقش مؤثر اصناف در برهه‌های مختلف از نظام جمهوری اسلامی ایران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان گفت:نامگذاری اولین روز تیرماه به نام روز ملی اصناف، گویای نقش مؤثر اصناف در برهه‌های مختلف از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سروان امیرسام کمایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: نامگذاری اولین روز تیرماه به نام روز ملی اصناف، یادآور تلاش‌های بی وقفه‌ی افرادی دلسوز و متعهد است که در جستجوی روزی حلال، موجبات رفاه و امنیت خاطر شهروندان محترم را در تامین کالا‌های مورد نیاز خود فراهم می‌نمایند.

او افزود: با بررسی نقش بازار در انقلاب اسلامی چه قبل از پیروزی و چه پس از آن و در دوران دفاع مقدس به ویژه شرایط کنونی کشور که دنیای استکبار تحریم اقتصادی را علیه نظام اسلامی برپا کرده است، در عرصه‌های مختلف و بر حسب نیاز به کشور و مردم خدمت کرده اند و همچنین جانفشانی خود را در شرایط کرونایی از طریق همکاری با ستاد ملی مبارزه با کرونا نشان داده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد:به همین مناسبت ضمن تبریک روز اصناف از خداوند متعال توفیق خدمت به اسلام و انقلاب را برای همه‌ی عزیزان صنفی مسئلت دارم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.