دغدغه روز/

گروگیری کارنامه در ازای دریافت پول

پرداخت کمک به مدرسه با توجه به آموزش مجازی دانش آموزان و تعطیلی مدارس باعث گلایه دانش آموزان شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت دو سال از شیوع ویروس کرونا در کشور، نه تنها بخش سلامت آسیب دیدند، در بخش آموزش کشور نیز تاثیرات خود را گذاشت. به طوری که مدارس و دانشگاه‌های کشور به شیوه دیگری به آموزش پرداختند و آموزش به صورت مجازی شکل گرفت .

این ویروس باعث تعطیلی مدارس شد و این تعطیلی مشکلاتی را برای همه مردم ایجاد کرد مثلا دانش آموزان و دانشجویانی که در نقاط محروم کشور زندگی می کنند  از لحاظ آموزش و دستیابی به اینترنت با قطعی مواجه شدند و در برخی از مواقع آن‌ها مجبور بودند مسافت‌های طولانی را برای آموزش مجازی و برگزاری امتحانات به کوهپایه‌ها بروند.

در این بین برخی مدارس هم برای سال جدیدتحصیلی والدین دانش آموزان را مجبور به پرداخت کمک هزینه برای مدرسه می‌کنند.با این وجود والدین مجبور هستند تا برای کمک به مدرسه مبالغی را پرداخت کنند و اگر پرداخت نشود کارنامه تحویل دانش آموزان داده نمی‌شود.

این موضوع باعث شد تا والدین یک مدرسه پسرانه در منطقه شهرری استان تهران گلایه‌مند شوند و پیامی ارسال کنند.

متن پیام شهروندخبرنگار

باسلام باتوجه به اینکه مدارس غیرحضوری بوده و وزارت آموزش پرورش اعلام کردند پول برای کمک به مدرسه نباید داده شود، اما یک مدرسه پسرانه درحوالی شهرری استان تهران که در روستا و منطقه محروم هست اعلام کردند فردا مبلغ صدوپنجاه تومان کمک به مدرسه بپردازیم والا کارنامه را تحویل نمی‌دهند، خواهش می‌کنم رسیدگی فرمایید ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار