مراسم گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد+ فیلم

آئین گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در سالروز میلاد باسعادت امام رضا (ع)، آئین گرامیداشت چهلمین سال تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «نشر خوبی‌ها» با حضور ائمه جماعات، مستندسازان، روحانیون و هنرمندان در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری در این مراسم گفت: اولین تبلیغ تبلیغ علمی یعنی مستندگویی است، در این ۴۲ سال این اتفاق افتاده است، مردم با کاربردی بودن دستورات دینی بیش از هر زمان باور پیدا کرده اند، مرتبه بالا تبلیغ عینی یعنی نشان دادن انبیاء و شهداست.

وی افزود: مرتبه بالاتر چشاندن معرفت دینی است که انبیا در آن موفق بودند. ۴۲ سال فرصت خوبی برای ما مبلغان بوده است تا اسباب تعجیل فرج قرار بگیریم.

در ادامه تمبر ویژه این مراسم رونمایی شد و همچنین از فعالان نشر خوبی ها تقدیر به عمل آمد.

در ادامه علیرضا زاکانی طی سخنانی گفت: مشکل جامعه ما این است که جایگاه ولی و امام جامعه ناپیداست‌. در یک دیدار با سید حسن نصرالله او هم به این موضوع تاکید داشت و خودش لحظه ای نام مقام معظم رهبری از زبانش نیفتاد.

وی افزود: امروز یک وظیفه بزرگی مانند خدمت به مردم برای رفع مشکلات و ساختن کشور براساس خواسته های مردم است. در این راستا باید همه دستگاه های تبلیغاتی به میدان بیایند و در ایجاد تحول عظیم موثر باشند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تعبیر رهبر معظم انقلاب این بود که هر هدف بزرگ برای تحقق نیاز به تبلیغ دارد. باید تبلیغ را جدی گرفت. انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلام محصول تبلیغ است. مسئله اساسی حیات اجتماعی ما تبلیغ است. حتما از سهم تبلیغ در شکوفایی اراده های مردمی غافل بوده ایم.

اسامی تقدیرشدگان رویداد نشرخوبی ها به شرح ذیل است:

حجه الاسلام والمسلمین محمد جواد نظافت

حجه الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی

حجه الاسلام مصطفی محجوب زاده
سعید کرمعلی
حجه الاسلام احمد صحت قول
احمد بابایی شاعر
طاهر ده پهلوان
جناب آقای اکبر شیخی
خانم کیاپاشا
سرکارخانم نخعی پور
خانم فتحی
احسان صفرزاده
حجه الاسلام والمسلمین سیدمحمدصادق مصباح موسوی
جباری پدر بزرگوار مرحوم سعید جباری
همسر مکرم مرحوم محمد سعید جباری
محمد جواد موحد مدیر باشگاه فیلم سوره
نجم الدین شریعتی مجری
احمد خورشیدی مدیر تلوبیون
پیام تیرانداز

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار