پیام های مسئولان استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مسئولان سپاه ثارالله استان کرمان در پیام های جداگانه ای هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیام های جداگانه ای هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند. 

پیام نماینده ولی فقیه در استان کرمان 

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه این هفته را به دست اندرکاران این نهاد تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا کونوا قوامین بالقسط شهداء لله و لو علی انفسکم او الوالدین و الاقربین (نساء/۱۳۵)

عدالت آرمان و هدف ادیان الهی و دلیل بعثت انبیاء است و چه نیکو جهادی است تلاش کسانی که برای احقاق حق مظلومی و اعاده حیثیت مومنی با نیت تقرب الهی و کسب عمل صالح در مسند قضاوت می‌نشینند.

قوه قضائیه مجموعه‌ای از ماموریت‌های متنوع از ثبت اسناد و املاک و احوال تا پزشکی قانونی، مدعی العموم، بازرسی و قضاوت را شامل می‌شود که هر کدام مجموعه‌ای وسیع از زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

به برکت انقلاب اسلامی، قوه قضائیه در این سال‌ها حرکتی بزرگ را به سمت تحقق سازمانی الهی و مردمی آغاز کرده است و به صورت ویژه در چتد سال گذشته با تلاش وسیع در مبارزه با فساد در داخل قوه و بیرون از آن توانسته است باعث امید مردم و کارنامه‌ای درخشان در کارآمدی و حرکت به سمت عدالت در نظام اسلامی باشد.

اینجانب بر خود وظیفه می‌دانم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت الله بهشتی و دیگر شهدای والامقام این قوه، همچون شهیدان قدوسی و لاجوردی، هفته قوه قضائیه را به همه قضات، کارمندان و همه رسته‌های شغلی مرتبط با این قوه تبریک و تهنیت عرض کنم.

 سند تحول قوه قضائیه، توجه ویژه به حقوق عامه، مقابله با ترک فعل مسئولان، کاستن از اطاله دادرسی، آغاز مبارزه با فساد از درون قوه و عزم جدی در مقابله با دانه درشتان در فساد اقتصادی و اداری و همچنین تلاش در زمینه رونق تولید از جمله اقدامات تحولی و قابل تقدیر این قوه در چند سال گذشته هست که گرچه لازم و قابل تقدیر است؛ ولی کافی نیست.

اینجانب رجاء واثق دارم که مجموعه دستگاه‌های زیرمجموعه این قوه در استان به ویژه با همت رئیس دادگستری استان، یدالله موحد اقدامات جهادی خود در این زمینه‌ها را گسترش داده، کارنامه‌ای درخشان برای استان کرمان به ارمغان خواهند آورد.

از خداوند متعال استمرار توفیق این عزیزان را از درگاه الهی خواستارم. امیدوارم روح شهید عزیزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دعاگوی شما در این مسیر نورانی باسد. ان شاء الله.

پیام فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت الاسلام علی عربپور، نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی هفته قوه قضائیه را گرامی داشتند. متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع شجاعانه و قدرتمندانه از عدالت در جامعه وظیفه قوه قضائیه است.  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

فرارسیدن هفته قوه قضائیه که یادآور نام معمار بزرگ دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران، آیت الله شهید سید محمدحسینی بهشتی (ره) است را به آحاد مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی استان تبریک عرض می کنیم.

بی‌شک قوه قضائیه به عنوان یکی از مهم ترین ارکان نظام در صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، کرامت انسانی، اقامه عدالت، احیای حقوق عامه و ایجاد جامعه تراز انقلاب و امت اسلامی از جایگاه سترگ و راهبردی برخوردار است.

امروز برای همگان مشهود است که مجموعه قضایی در استان کرمان در عملی کردن مکتب حاج قاسم گام های بسیار خوب و مؤثری برداشته است که از جمله آن آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد است که با مدد سایر نهادها و خیران، اقدام کشوری شد و لوح افتخاری برای خدمت گزاران خدوم دستگاه قضا شد.

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضایی، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم آیت الله بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه، مجدد هفته قوه قضائیه را به قشر خدوم، متعهد و زحمتکش در دستگاه قضا در استان کرمان تبریک عرض می کنیم. امید است تلاش و مجاهدتان، مرضی رضای حق تعالی قرار گرفته و در اعتلای کلمه الله و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار